Volgers

donderdag 31 januari 2013

Rose

Hallo lieve Bloggers,Allereerst wil ik jullie bedanken voor al die leuke reacties ,ik was er helemaal verbaasd van zoveel dat was de eerste keer voor mij, helemaal geweldig. Ook wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten ,hopelijk kan ik jullie inspireren. Nu mijn kaartje ,wat een kleur hé, zijn jullie niet gewend van mij ,maar moest het voor iemand maken Ik ben niet zo voor die kleur, sorry hoor voor degene die er wel van houden.Het papier is van de boeken voordeel de digi stempel is van de site die we gekregen hebben van EKEF .het tekst stempeltje is van Marianne en dan nog het ponsrandje van Mary Steward.Ik wil;de er gelijk maar met de challenge van http://sundaysketchandstamp.blogspot.nl/ meedoen daar moest je deze sketch gebruiken .
Ik hoop dat jullie hem toch een beetje mooi vinden .Ik wens jullie een fijne avond en tot morgen. Rianne

14 opmerkingen:

  1. Een beetje kleur mag, zo af en toe hé, Rianne. Mooi ingekleurd en leuk papier.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi kaartje Rianne met een leuke sketch, ook het plaatje heb je heel mooi ingekleurd...
    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Wat een mooi, lief kaartje..leuk papier..schattig stempeltje...LEUK..succes met de challenge..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vindt je kaart heel erg leuk
    en het stempeltje super
    Liefs C

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En ja je weet Aniet is wel van de roze en vind hem dan ook helemaal top, wat een superkaartje heb je gemaakt Rianne, ik word er helemaal vrolijk van.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie sketch Rianne, en mooi uitgevoerd ook. Roze mag wel niet je kleur zijn, mooi is je kaart wel
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief en vrolijk kaartje Rianne.
    Groetjes Eve.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Rianne in zachte pastelkleuren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke sketch, je hebt er een leuk kaartje mee gemaakt!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi rianne
    juist een echt meisje/meisjekaart van deze kaart worden meisjes erg blij met deze leuke vrolijke stempel!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart!
    Bedankt voor het meedoen met de challenge van sunday sketch and stamp!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaartje erg lief hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne