Volgers

vrijdag 25 januari 2013

opkikkertje

Hallo Bloggers, Allereerst antoinette wens ik je welkom op mijn blogje .Hopelijk haal je veel inspiratie van mijn uitspattingen.We tellen af wat de sneeuw betreft nog een paar dagen dan is alles weg althans dat hoop ik .Dan kunnen we weer gewoon gaan .kom maar op lente we kijken naar je uit.vanmiddag weer lekker gefröbeld met de dames en weer gelachen om wat uitspattingen van mij maar dat krijgen jullie nog te zien is nog niet af. Nu mijn kaartje dat is de sketch van Corrie daar is best leuk mee te werken ik heb er een opkikkertje mee gemaakt,want mijn voorraad is op dus moest ik nieuwe maken. Dit kaartje spreekt voor zich en behoeft niet zoveel uitleg. Ik wens jullie een fijne avond Lieve groetjes Rianne

11 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,
    Wat een leuke kaart..daar kikker je inderdaad van op..de kikker is ook mooi ingekleurd..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuk kaartje Rianne!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kleurtjes voor dit fijne kaartje! Mooi gedaan Rianne!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje en mooie kleuren,Rianne.
    Groetjes en fijn weekend

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super opkikkerkaartje heb je gemaakt Rianne, ik vind hem helemaal leuk, als je hem ziet verschijnt er meteen al een glimlach en daar zijn de opkikkerkaartjes toch voor bedoeld, dus missie geslaagd.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik dacht hem al te herkennen, deze ligt bij mij ook nog klaar.
    Mooie kaart geworden zeker zo met die kleuren.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig is je kaart geworden met de sketch van Corrie en het is een lieve opkikker.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er prima uit Rianne.
    Groetjes en een fijn weekend Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi rianne
    wat een vrolijke kaart met die kleuren,hier word een zieke zeker mee opgepept!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart en lekkere frisse kleuren heb je gebruikt
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne