Volgers

maandag 21 januari 2013

nieuwe woning

Hallo Bloggers,Het weer is hier nog steeds niet best ,de mooite is eraf nu krijg je kliederzooi.helaas daar moeten we doorheen .Ik ben heerlijk met mijn kleindochter naar de stad geweest,ze had met kerst een cadeaubon gekregen van de juwelier en daar zijn we wat voor wezen uit te zoeken.Ook hebben we gezellig thee gedronken bij de Hema . Maar nu mijn kaartjes ja het zijn er weer een paar en ben benieuwd wat jullie ervan vinden .Ikzelf vind namelijk de groene deur niet zo naar mijn zin.
maar kijk jullie zelf maar ik hoor het wel . Nu de groene deur
Ik wens jullie een fijne avond en tot morgen. Rianne

11 opmerkingen:

  1. Hoi Riannen,
    gezellig met je kleindochter naar de stad..wat leuk en je kaarten, ik ben het met je eens, de groene is het minst mooi en de blauwe vind ik..super mooi...Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om met je kleindochter de stad in te gaan. Misschien die laatste net teveel van het zelfde soort? Al zijn ze allemaal wel verschillend.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je kon genieten met je kleindochter, ik vind de band met een grootmoeder zeer belangrijk. Nu je kaartjes, je bent wel aardig op dreef moet ik zeggen. En inderdaad is de groene iets minder maar hij doet mij denken aan een oude deur in boerderijen (weet je wat ik bedoel). Dus zeker niet slecht.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super om met je kleindochter de stad in te gaan, heerlijk genieten is dat he!!
    Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, super!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een kliederboel hé Rianne, ik werk in Amsterdam en het was me toch een rotzooi vandaag, gadver je loopt bijna te soppen in je schoenen van al die natte bende. Niet leuk. Wat gezellig dat je met je kleindochter naar de stad bent geweest, helemaal leuk. En dan je kaartjes, vind eerlijk gezegd ook de eerste 2 het mooist maar dat komt ook omdat Aniet niet zo van de groen is. Het zijn wel hele gave kaartjes, leuk gedaan zo weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een mooie kaartjes!
    wat een variatie!

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaarten ik vind ze alle drie even mooi.Leuk dat je met je kleindochter op stap bent geweest.Ik pas op het moment op mijn kleinzoon.(is ziek en mama moet werken).Vind het zo leuk om dan alleen met je kleinkind te zijn.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Persoonlijk vind ik de bruine deur het mooist, maar als je toevallig weet welke kleur de deur van het nieuwe huis is kun je de kleur aanpassen.
    Of geef het kozijn een lichtgroene kleur. De combi is niet helemaal goed.
    Misschien komt dat omdat onze deur groen is met een crème kozijn. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel erg geslaagde kaartjes !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gezellig dat je met je kleindochter op pad bent geweest, daar hoef je alleen maar van te genieten. Je kaartjes zijn hartstikke leuk geworden. Ik woon in een huurhuis en heb toevallig zo'n groene voordeur haha! Dus schot in de roos zou ik zeggen. Ik heb alleen niet zo'n mooie krans op mijn deur!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaartjes maak jij Rianne....geweldig hoor dat stempelen! Ik snuffel nog even verder!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne