Volgers

woensdag 16 januari 2013

verjaardag

Hallo Bloggers. Wat een weertje he ,ben vandaag in de sneeuw wezen wandelen, nou zullen jullie denken wat is daar zo bijzonder aan.maar voor mij wel, ik kan namelijk niet zo goed lopen in de sneeuw ,mijn grt tenen staan vast en daardoor heb ik geen goed evenwicht en kan ik ze niet buigen , dus je begrijpt dat het dan moeilijk is.Maar mijn man zij kom op wij gaan het gewoon proberen, wij naar het bos en het ging goed en het was heerlijk.maar nu mijn kaartje dit is een sketch van dcl daar wil ik aan meedoen en bij knutsel en kadootjes daarvoor een verjaardagskaart. het kaartje spreek voor zich en behoeft geen uitleg. ik wens jullie een fijne avond . Rianne

17 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje, leuke sketch!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed dat je het geprobeerd hebt en dat het is gelukt!

    Ik vind je kaartje super!

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Leuke sketch, je hebt een schattig kaartje gemaakt..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel MOOI kaartje Rianne en nog wel in mijn favoriete kleur. Ook nog met zoveel vlinders.....heel erg MOOI.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed dat je toch bent gaan wandelen Rianne, het is zo heerlijk fris buiten, een mens knapt er helemaal van op.
    Wat is je kaart weer prachtig geworden, mooi papier en een héle leuke sketch.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bekend papiertje, is leuk geworden, je vorige kaartjes ook trouwens. En wat het stempelen betreft: ik gebruik gewoon ouderwetse stempelkussentjes.
    groet, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart, Rianne. Mooi papier met warme kleur. Ben blij dat je van je wandeling hebt kunnen genieten want dat kan echt deugd doen.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supermooi kaartje heb je gemaakt Rianne, mooie kleuren ook. Wat fijn dat je met je man zo heerlijk door de bossen heb kunnen wandelen. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bij je andere kaart staat mijn reactie ging niet helemaal goed.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi en lief kaartje, vrolijke kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Rianne je kaart is helemaal schitterend en wat een mooie kleur.Fijn dat je lekker gewandeld hebt wat is de natuur nu mooi .Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje en bedankt voor je deelname aan DCl.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hopelijk heb je wat genoten van je uitstapje...
    een heel erg leuk kaartje ! mooi gemaakt
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Rianne,
    Ik las ergens dat jij op zoek was naar het adres van iemand..als je mij je emailadres stuurt dan geeft ik he door..

    ans.gilbert.kuijpers@gmail.com
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super, geeft je weer zo'n heerlijk voorjaars gevoel. Bedankt voor het meedoen met de DCL.


    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne