Volgers

woensdag 2 januari 2013

hiep hiep hoera

ijn jullie al bekomen van de oliebollen en de drankjes ,nou ik wel hoor Ik ben vanmorgen gelijk aan de slag gegaan had nog wat achterstallig werk en dat moest af. Maar ik heb natuurlijk ook nog wel iets van tijd over gehad om een kaartje te maken . Het is een jongens kaartje geworden en wil graag meedoen met de challenge van http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/ daar wil ik een kansje wagen al is dat moeilijk want ik heb niet zoveel mallen .maar wie niet waagt wie niet wint.Ik wens jullie weer een fijne avond en tot morgen. groetjes Rianne

10 opmerkingen:

  1. Wat een schatje. Hij is erg leuk geworden! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,'

    lekker, vrolijk jongenskaartje heb je gemaakt..heel leuk...

    nog de allerbeste wensen voor 2013, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij ziet er stoer en vrolijk uit hoor Rianne je jongens kaart, als je hier naar kijkt komt er gelijk een smile op je face.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem super Rianne, wat een geweldige stempel is dit. Hij is echt top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook al heb je niet zoveel mallen, dit kaartje is super geworden, dat heb jij ermee laten ien.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan Rianne.
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een geweldig mooie stempel gebruikt voor dit kaartje
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart!

    Met weinig mallen en bergen ideeen kun je een eind komen zie hier het geweldige resultaat..

    Leuk dat je meedoet met onze Challenge!

    Lieve groetjes

    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke vrolijke kaart!
    Bedankt voor het meedoen bij Hobby Home.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne