Volgers

donderdag 10 januari 2013

molen

Hallo Bloggers Hier weer een kaartje van mij .Ik wil hier graag met de challenge van http://hobbyshopfavoriet.blogspot.nl/ meedoen hier moet je de skets gebruiken .Het kaartje wat ik gemaakt heb is het papier van joy wat ik gewonnen had en het stempeltje is van MD en had ik al een tijdje liggen .Ik wist niet goed wat ik er mee moest doen .nu vind ik het wel geslaagd .Ik ga nu sluiten want ik ben een beetje stijf van de val die ik van de week gemaakt heb met de fiets en mijn duim heb ik verstuikt heel pijnlijk.Maar dit gaat over.Een fijne avond en tot morgen.Rianne

14 opmerkingen:

  1. Je kaart is prachtig Rianne, mijn eerste onderzoek is achter de rug, door jullie allemaal voel ik me sterk en heb er weer 50% bij gegeven, dar ga ik waar maken, want al die mooie kaarten van jou wil ik niet missen, nu niet en nooit,lieve groetjes Corrie
    Dank je wel voor je kaarsje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dat stempeltje! Verzorg je maar goed want vallen kan soms nare gevolgen hebben!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Rianne, mooiigheden geworden. Niet zo vaak doen hoor, vallen.......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt, ik vind hem prachtig Rianne.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is prachtig en een mooie stempel.Vervelend dat je zo gevallen bent.Even rustig aan doen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart heb je gemaakt, ik heb dat papier ook, heb er ook nog steeds niets meegedaan.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Rianne,
    Wat een MOOI Hollands tafereeltje is dit op een heel MOOI kaartje.
    Van ♥-e Beterschap gewenst.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Rianne. In het vervolg voorzichtiger op de fiets hoor, straks moeten wij uw kaartjes nog missen.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje en beterschap.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt,
    Leuk dat je mee doet aan de wedstrijd van de Hobbyshop favoriet.
    en beterschap.
    Groetjes Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje en beterschap!
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schaam me dood Rianne want dit kaartje heb ik dan wel gezien, maar heb er helemaal overheen gelezen dat je gevallen was, sorry daarvoor. Ik hoop dat het alweer iets beter gaat met je duim.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Balen dat je gevallen bent... Hoop dat het snel weer over is en balen van de fiets! Dit is een heel mooie kaart! De stempel vind ik gaaf, en het papier...dat heb ik hier ook liggen en vind ik helemaal mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig met die molen!
    Beterschap!
    Gezellig dat je meedoet met EKEF!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne