Volgers

zondag 20 januari 2013

boekenworm

Hallo Bloggers, Wat een weertje hé, Wij wilden eerst naar onze zoon gaan. (die woont een half uurtje met de auto van ons vandaan) maar het begon te sneeuwen en is niet meer opgehouden tot een uur of vier.Dus ben ik lekker aan de knutsel gegaan .IK heb deze kaarten afgemaakt waar we (mijn stempelvriendin)en ik vrijdag al mee begonnen waren.Die eene stempel met die boeken is van haar .De een is gekleurd en de andere is met craft . De stempels zijn van boeken Mariette Verhees, de pen van stamping back,het tekst stempeltje is van Joy en het labeltje is van crealies .nou dan heb je toch aardig wat bij elkaar.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden .Ook wil ik mijn nieuwe volger welkom heten veder wens ik jullie een fijne avond en wie morgen moet werken kijk goed uit . groetjes Rianne

15 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,
    Ik ben vandaag lekker binnen gebleven maar morgen moet ik er toch aan geloven want dan gaan we weer aan het werk.
    Leuke kaartjes heb je gemaakt en gezellig als je iemand hebt die dezelfde hobby heeft.
    Een fijne avond
    liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Rianne,
    Wat een LEUKE kaartjes heb jij gemaakt.....waar sneeuw al niet goed voor is ☺☺☺.
    Je hebt een Crealies-product gebruikt en je zou derhalve met de challenge mee kunnen doen. Rechts bovenin bij www.crealies.blogspot.com.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaarten,wat is het buiten nu toch mooi wit.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaarten zijn echt super. Hier was het ook bar en boos. Zie er gewoon tegenop om morgen naar mijn werk te gaan. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten, leuk met die tekst op de achtergrond. Hier vandaag ook de hele middag gesneeuwd, ben benieuwd wat dat morgen gaat worden, moet ook werken maar hoef gelukkig zelf niet te rijden :).

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja wat een sneeuw weer hé Rianne, en dan die wind erbij, het bleef alle kanten op gaan, niet leuk meer. Je kaartje is schitterend geworden, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is voorlopig mijn laatste reactie op je kaarten Rianne.
    Je hebt twee prachtige kaarten gemaakt, je mag er weer trots op zijn hoor, mooie kleuren gewoon te gek gaaf gemaakt.
    Lieve groetjes
    Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn weer mooie kaartjes geworden Rianne, ook die van gisteren met de bloemen, mooi werk
    groet, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi en ook ideaal voor een man!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hoor en die stempels zijn ook erg mooi dei je er voor hebt gebruikt
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je hebt de kaarten prachtig afgemaakt. Ze zijn erg mooi geworden.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaarten Rianne, wel stoer zo. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. twee mooie kaartjes en die stempels zijn erg leuk ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi gedaan Rianne
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi hoi.
    mooie kaart hoor..
    zou je mij een mail willen sturen, als ik hem stuur krijg ik hem om de een of andere reden steeds terug. dan kan ik je de folder sturen
    liefs diana

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne