Volgers

dinsdag 8 januari 2013

met pensioen

Hallo Bloggertje Allereerst wil ik Joke en Priskilla en Nellie bedanken dat ze volger zijn geworden, ben ik zeer blij mee en lees jullie berichtjes met heel veel plezier. Nu mijn kaartje dit heb ik Zondag al gemaakt ,dit is ook een skets ergens van maar weet niet meer zo goed waarvan. Maar ik vond hem leuk.Ik heb dit voor iemand gemaakt die met pensioen gaat en graag in een luchtballon een verre reis gaat maken .Althans dat zij hij altijd ,dus plagen wij hem met dit kaartje. ik hoop dat hij daar niet boos over is maar voor zover als ik hem ken zal dat wel niet .Nu ga ik sluiten en wens jullie nog een fijne avond. liefs Rianne

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje, leuke afbeelding ook!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappige en mooi kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met heel leuk stempeltje.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er kan toch niemand boos worden over zo'n leuke kaart.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die grappig Rianne en helemaal leuk bedacht hoe je het beschrijft, ik vind het weer een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wil je nu voor mij een kaarsje branden Rianne, je hoeft verder geen informatie, wij begrijpen elkaar.
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt, wat ik ook zo fijn voor je vind dat de andere mensen allemaal je blog hebben gevonden.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zal vast wel niet. In een luchtballon gaan is zooooooo leuk om te doen!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Rianne,
    Leuk kaartje heb je gemaakt, grappig om een -plaag-kaart te maken, daar hou ik wel van...(en is heel persoonlijk)

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne