Volgers

maandag 28 januari 2013

Bird day

Hallo Lieve bloggertjes wat een leuke reacties heb ik gekregen op mijn typemachine.Het was niet zo moeilijk als jullie denken je moet er gewoon aan beginnen. Maar ja ik doe die dingen ook heel graag kan niet fijn genoeg zijn . Maar nu mijn kaartje, daar valt veel over te vertellen.ten eerste, de ondergrond is ecoline met zout bewerkt, al zie je dat niet. daar hadden vlekken op moeten zitten maar zo is het ook goed. toen bewerkt met een template en daarna een paar vogels erop gestempeld maar dat beviel me niet, dus toen de vogels los erop gelegd en ja dat was het bewerkt met versamarkt en embossingpoeder en vehoogd opgeplakt. wat tekstjes erbij zo hier en daar en klaar is Rianne.Ik ben natuurlijk weer benieuwd wat jullie ervan vinden .Een fijne avond en tot morgen.Rianne

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart met vrolijke kleurtjes. Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Rianne, jij probeert ook van alles uit.Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart met echte lentekleurtjes.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    Bij jou is het elke keer weer een verrassing wat je maakt..ik vind deze ook weer erg leuk..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart en wat leuk hè iedere keer weer iets uit te proberen en het is ook goed gelukt
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het toch heerlijk om lekker te kliederen en dan nog iets leuks creëren ook. Probeer het eens met aquarel papier, dan werkt het zout beter omdat het langer vochtig blijft.
    grtjs, marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vrolijke kleurtjes en je experiment mag er wezen hoor Rianne!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke fleurige kaart Rianne, hier wordt je helemaal vrolijk van. Het voorjaar druipt er vanaf. Heerlijk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een supermooie kaart heb je hier ! top hoor ! heel erg leuk en zonnig, geslaagd dus
    nog een fijne dag, grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is een mooie voorjaarskaart krijg gelijk zin in de lente.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Rianne, wat een werk heb je hieraan gehad! Maar het is het waard geweest want het ziet er hartstikke mooi uit. Ook je typemachine is briljant!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi rianne
    wat een vrolijke kaart,erg mooi gemaakt en er naar kijken geef je het voorjaarsgevoel!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart zo met die vogeltjes op die bloemen!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne