Volgers

zaterdag 12 januari 2013

kalenderkaart

Hallo Bloggers Wat een weertje vandaag he.Ik moest mijn fiets halen bij de fietsenmaker en ben met een omweg er naar toe gegaan het was zo een lekker buiten .Ik heb wel 7,50 km gelopen en natuurlijk met de fiets terug er was niet zoveel schade dus dat viel ook weer mee.Nu dit kaartje ,ik wilde hier weer met een challenge van http://duo-challenge.blogspot.nl/ hier kon je dit model aanvragen en dat heb ik gedaan en dit is het resultaat .ik weet niet of ik hem zelf mooi vind ik vind hem te druk geworden .De maanden draaien en de dagen draaien wat vlinders erbij en klaar is kees, of te wel Rianne. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden ,je mag het eerlijk zeggen hoor kan ik wel tegen. Ik wens jullie een fijne avond en waarschijnlijk tot morgen. groet Rianne

8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je gemaakt Rianne en bedankt voor je kaart staat mooi op mijn dressoir te pronken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,

    Mooie kleuren heb je gebruikt..alleen zie ik niet echt dat het een kalender is, dat is wel jammer..of kijk ik niet goed?? dat kan natuurlijk ook...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat valt goed mee Rianne, het is wel druk maar niet te. Wel goed gevonden dat systeem om de dagen en maanden te laten draaien.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is wel druk, maar zeker niet storend! Leuk systeem om de dagen en maanden te laten draaien.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem juist prachtig Rianne, een heerlijke vrolijke kaart, echt te druk vind ik hem niet hoor. Het past allemaal heel mooi bij elkaar.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb er vandaag ook van genoten, al was het wat frisjes!
    Vind dit een top-kaart! Heel apart met de verdraaibare datum en de kleuren vind ik ook gaaf! Ik hou wel van wat drukte op z'n tijd, hoor! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is wel wat druk maar ook wel mooi, het kan heel goed.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart en ga zelf ook nog aan de slag met dit leuke patroon.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne