Volgers

donderdag 17 januari 2013

eerste valentine

hallo Bloggers zijn jullie het weer nog niet beu . wat was het koud vandaag hé.gisteren was het vond ik het heerlijker.Het was wel lekker knutsel weer en dat heb ik dan ook maar gedaan na eerst een kleine wandeling en wat administratie ben ik lekker gaan knutselen .Ik heb dit kaartje gemaakt papier is van de action stempeltje weet ik zo een twee drie niet ,de tekst heb ik zelf geschreven .ik wil hier met twee challenge meedingen, eens moet het toch lukken. maar we geven niet op hoor het is veel te leuk om te doen . Ik wens jullie een fijne avond . Liefs Rianne hobbyjournaal De opdracht is: maak een Valentijns kaart met de hoofdkleuren Bruin en Roze. sundey sketch en stamphallenge # 139 Sketch

19 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje Rianne.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,

    Is weer een lief kaartje, wat een leuk stempeltje en..succes met de Challenges..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje met een lief stempeltje. En, Rianne het komt wel goed met de challenges.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie valentijnkaart met een lief stempeltje.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk stempeltje, het is zo een lief kaartje geworden.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een LEUK kaartje is dit Rianne.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaartje weer prachtig geworden Rianne, het is een schatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartje is hartstikke lief en een leuke sketch
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooo Rianne, wat is die lief, wat een schattige kaart heb je ervan gemaakt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een heel erg lief mooi kaartje
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi lief kaartje heb je gemaakt!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart Rianne, schitterende stempel ook! Het is inderdaad echt knutselweer. Buiten is het guur en koud alhoewel hier nu wel een klein zonnetje op de sneeuw schijnt. Ik heb mijn wandelingetje er ook al op zitten en nu heerlijk aan de knutsel!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lief kaartje en wat een leuke stempel
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk kaartje, Rianne!
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge van sunday sketch and stamp!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt een leuk stempeltje zo! En wat ben ik jaloers op je handschrift; mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Aww, he's cute :) Thanks for joining us at Sunday Sketch and Stamp x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel lief kaartje hoor voor onze challange

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne