Volgers

dinsdag 1 januari 2013

Fantasie

Hallo Bloggertjes Allemaal een gelukkig Nieuwjaar ,jullie hebben mij zeker wel gemist he ,ik ben een paar daagjes weggeweest naar de veluwe .een vriendin had een huisje gehuurd met haar gezin maar haar kinderen konden niet alle dagen en toen heeft ze ons gevraagd .het is altijd leuk zo onverwachts weg te mogen . maar nu even over de kaart ,ik noem hem maar fantasie want ik heb er geen naam voor de plaatstempel is van Tim Holz en de tak is van inkadinkado de letters heb ik zelf geschreven ben ik mee aan het experimenteren ,Ik hoop dat jullie nog een leuke dag hebben met heel veel bezoek en veel plezier. groetjes Rianne

8 opmerkingen:

  1. Maak dit jaar dan maar veel fantasiekaarten Rianne,
    daar haal ik de meeste inspiratie uit :-)
    Goed en gezond jaar toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi 4 Rianne, ik dacht al ze is er een paar dagen niet geweest. Allereerst de beste wensen voor het komende jaar,
    Je kaart is weer prachtig je bent ook echt veel aan het proberen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Rianne,
    Laat je fantasie maar de vrije loop.....dit kaartje ziet er weer FANTASIERIJK uit.
    Een heel GELUKKIG, GEZOND en CREATIEF 2013 toegewenst voor jou en voor al degene die je omringen.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Had je inderdaad al gemist Rianne, maar wat heerlijk zo onverwachts een paar dagen naar de Veluwe, heerlijk voor je. Je kaartje is weer toppie geworden, heel mooi. Ik wil je een heel gelukkig nieuwjaar toewensen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor jou ook een gelukkig en creatief 2013 gewenst Rianne!
    Geweldig mooi kaartje heb je gemaakt!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje is het geworden.Ook voor jou een gelukkig en gezond 2013. En veel hobby plezier.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een prachtige kaart Rianne ik wil je graag een héél gelukkig 2013 wensen, dat we maar van onze kaartjes over en weer mogen genieten.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne