Volgers

zaterdag 19 januari 2013

bloemen

Hallo Bloggers,Ik weet ik ben vroeg,maar mijn toetsenbord begaf het gisteren avond .dus zijn we een nieuw toetsen bord met muis gaan halen en dat moest ik natuurlijk even uitproberen.vandaar en dat gaat me toch lekker ik hoef ze bijna niet aan te raken gaat als een speer.Maar nu mijn kaartje het is een eenvoudig kaartje met een stempel maar ik heb hem gekleurd kijk maar eens goed met stempelstiften die ik gekregen heb met kerst. Daar kun je zo mee op de stempel kleuren tenminste alleen op het rubber op clear gaat niet zo goed en dan kun je verschillende kleurtjes pakken ,ik heb hier twee tinten bruin gebruikt.Ik hoop dat jullie hem mooi vinden en ik zie graag uit naar jullie berichtjes. EEN FIJN WEEKEND ALLEMAAL. Rianne

8 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig geworden Rianne, helemaal top gedaan. Wat fijn dat je een nieuw toetsenbord hebt, want zonder zijn we nergens.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige kaart ! mooie stempel, mooi verwerkt !
    geslaagd hoor ! geniet maar lekker van je nieuwe toetsenbord
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw,wat een prachtige kaart en heel mooi met de twee kleuren bruin.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    Lijkt me super handig, inkleuren op de stempel..
    Je kaartje is heel leuk geworden..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje is heel mooi geworden, handig die stiften
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe deze techniek ook wel eens. Je kaartje is mooi en de kleuren matchen goed!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is een mooie, stijlvolle kaart, Rianne. De stempelstiften rechtstreeks op de stempel geeft wel vele mogelijkheden.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart met mooi stempels zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne