Volgers

donderdag 3 januari 2013

samen op de schaats

Hallo bloggers hier zijn we weer . vandaag niets aan mijn kaarten gedaan ,ben mijn kleinzoon gaan helpen met verhuizen, hij gaat al op kamers .hij zit namelijk op de zeevaartschool in vlissingen en het was moeilijk om met de trein op tijd op school te komen ,dus zat er niets anders op dan op kamers .Dan zie je pas hoe groot ze al zijn wat gaat het snel voorbij bah.maar gelukkig heb ik er nog drie waar ik van kan genieten .Maar nu mijn kaartje dit heb ik al eerder gemaakt en ik wil hier aan meedoen met http://youmeandmagnolia.blogspot.nlen dat moest zijn Edwin en Tilda samen op de kaart. Er was ook nog een blog waar je craftpapier moest gebruiken maar dat weet ik nu even niet maar dat zoeken we op.en dan wil ik daar ook aan meedoen . Hopelijk vinden jullie hem leuk en kijk ik uit naar jullie berichtjes want die lees ik graag.http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/ groetjes Rianne

14 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje Rianne!!
    Ja kleine kindjes zijn voor je het weet groot he!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Wat een superlief kaartje is dit...mooie kleurtjes en een mooi stempeltje...en inderdaa kleine kinderen worden groot..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje Rianne, en wat leuk dat je meedoet met YMAM.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk kaartje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ja het gaat hard hé Rianne, je kleinzoon al de deur uit. Is denk ik ook wel eventjes slikken dan. Je kaartje is weer prachtig en ik zie dat je al weet bij welke challenge kraft gebruikt moet worden. Het is een schitterend kaartje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze staan er weer gekleurd op, op deze mooie kaart.
    Ja de tijd gaat snel he, het lijkt wel of het steeds sneller gaat.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje Rianne. Leuk plaatje.
    Groeten, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is weer een plaatje Rianne, mooi gekleurd, echt prachtig gemaakt.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Rianne,
    Wat een LIEF kaartje is dit met dat MOOIE achtergrond papier.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  10. lief kaartje heb je gemaakt ,bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi rianne
    wat een leuke en mooie kaart heb je gemaakt,veel succes en dank je voor het meedoen bij YMAM
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart heb je gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief januari-challenge...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne