Volgers

woensdag 30 januari 2013

Kleurenkaartenteam

Hallo Bloggers Het is weer tijd voor ons kleuren kaartje .De kleuren moesten zalm rose en donker rood zijn ,een moeilijke keuze maar we hadden een maand de tijd om is te bedenken .Nou deze is het dan geworden .Ik had eerst een label gemaakt maar was er niet te vrede over, dus dacht ik ik zet hem op een kaart. zo gezegd zo gedaan.De label heb ik eerst door de cuttelbug gehaald daar bovenop met clear inkt de vlinder en daarop glitter van een flesje stikkels en bloemetjes om het geheel compleet te maken. Heb een creme kaart gepakt daar papier opgeplakt en daar de label. Zie hier het resultaat. ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden ,ik kijk er naar uit. Nog een Fijne dag en tot morgen. Rianne Martine's kaartjes kleurenkaartteam

34 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Rianne,mooie tekst heb je er ook bij gezet.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Weer heel mooi gedaan, leuk met de tag op de kaart en..je tekst is ook super..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart, Rianne. De tekst wil ik wel eventjes noteren, komt altijd van pas.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi rianne
    een erg mooie kaart en leuk zo met dat label en de vlinder erop!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Perfect opgelost door je label op een kaart te plaatsen. Mooi dat die gestempelde vlinder terugkomt in het bedeltje.
    Nog een fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuk kaartje Rianne...en met de kleuren is het jou ook goed gelukt...Die label erop is ook mooi.....
    Je andere kaartjes zijn ook allemaal heel mooi....en daarom ben ik volger geworden, kan ik wat gemakkelijker en vaker een kijkje komen nemen....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zie ik nu pas dat je uit Roosendaal komt....wel heel kort bij voor mij...erg leuk
      Ik woon tussen Roosendaal Nispen en Schijf
      heerlijk op het platteland....
      groetjes Rosina

      Verwijderen
  7. Prachtige kaart, mooie tekst heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een heel geslaagde, romantische creatie ! mooi hoor
    blij met je deelname en hopelijk tot de volgende,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart! Leuk gedaan met het label. Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel ander kaartje, wat geeft dat embossen toch een leuk effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart heb je gemaakt.
    De kleurencombinatie was niet makkelijk maar die van jou is prachtig geworden.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem heel mooi geworden. Jouw blog achtergrond heeft wel toepasselijke kleuren!! lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. He ik zie dat we vlak bij elkaar wonen ik woon zo'n 10 minuten rijden van Roosendaal.
    Ben ook van jou blog volger geworden.
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor het KKT.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie combinatie voor deze prachtige kaart!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave tekst heb je op je kaart gebruikt! Leuk dat je de tag op een kaart hebt geplakt: missie geslaagd!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. je label op een kaart is zeker zo mooi nu! Prachtige kaart
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart met een mooie tekst.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goed gelukt met deze moeilijke kleurencombi! Leuk dat je het label geƫmbossed hebt; geeft weer extra effect! Mooi ook de bloemen en vlinder. Groetjes, Gerrina P.s. Mailtje volgt nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is prachtig geworden Rianne, heel mooi gedaan weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kleuren, leuk gemaakt hoor.
    groeten lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mmoi gedaan om een label op een kaart te plakken daar wordt het heel anders van.grooetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Rianne,

    Wat een mooie kaart heb je gemaakt en zo leuk met die label er op.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat moet ik nu nog schrijven wat een reacties,hartstikke leuk je doet er zo je best voor.
    Knappe kaart hoor, voor mij heb je al gewonnen.

    gr.Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ziet er heel mooi uit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kaart met een erg mooi label.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey Rianne,

    Super idee om de label op een kaart te kleven!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kaart voor het KKT heb je gemaakt zeg, erg gaaf! Mooi gedaan zo.

    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne