Volgers

zondag 6 januari 2013

muziek

Hallo Bloggers De Zondag is weer voorbij ,ik heb lekker veel gedaan manlief was niet thuis dus kon ik mijn gang gaan .eerst de kerstspullen opgeruimd daarna wat kaartjes gemaakt. heerlijk , Dit kaartje heb ik gemaakt voor de challenge van nadia dit moest een witte kaart zijn met wat kleur erop. Ik hoop dat dit goed is want zwart is niet echt een kleur .Maar ik kon hem gebruiken voor iemand die van muziek houd en zelf speeld Hij kan ook nog meedoen met MCESCdaar mag van alles als het maar een cas kaartje is . Ook wil ik Nellie bedanken dat ze volger is geworden van mijn blog ik hoop dat ze veel plezier beleefd aan mijn blog . veder wens ik jullie een goede avond en tot kijk. groetjes Rianne

17 opmerkingen:

  1. Stijlvolle kaart! Leuk met de muzieknootjes!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze kaart geslaagd Rianne, door zijn eenvoud is hij prachtig.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je goed bedacht om zo een kaart te maken voor iemand die van muziek houdt Rianne, ik vind hem super geslaagd.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit vind ik een leuke kaart zeg, super origineel! Fijn dat we je weer zien bij MCSC!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem wel mooi gemaakt. Knap gedaan.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi. Leuk dat je mee doet met onze challenge bij MCSC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje!! En leuk dat je meedoet bij MCSC!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Soms zie ik kaartjes voorbijkomen waarvan ik denk: "Hoe kan dit? ik had onlangs ook dat idee in mijn hoofd"
    Deze embossingfolder heb ik ook en de stans van de sleutel.
    Alleen nog niet aan begonnen.
    Maar zo wordt het dus ongeveer :-)
    Gister kon ik de verleiding niet weerstaan en heb nog een folder gekocht, een met knoopjes.
    Laat ik morgen zien.
    groet, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige stijlvolle kaart!
    Bedankt voor je deelname aan MCSC.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne