Volgers

vrijdag 11 januari 2013

Fantasie

Hallo Bloggers Eerst wil ik jullie bedanken voor de lieve berichtjes die ik kreeg op mijn vallen ,het gaat al wat beter, mijn duim doet nog een beetje pijn maar dat is uit te houden. Hier weer een kaartje. Ik vond het deze keer moeilijk voor de challenge van EKEF er mocht geen stempel op en ook geen mal, dacht ik. Maar als ik op hun site kijk zijn er verschillende die dat wel gedaan hebben .Maar ja, ik heb dus dit kaartje gemaakt van verschillende scrap papiertjes een kantje erachter een bloemetje en onder het bloemetje heb ik een rafia strik gedaan .ik vond het wel een origeneel idee ben benieuwd wat jullie er van vinden.Nu even wat anders ik plaats nog een kaartje dat ik kreeg per email van mijn zus en dat wil ik jullie ook even laten zien ik vond het wel heel leuk.
zij had van mij die skets gekregen en ik zij maak er maar wat van . dus nu zijn we benieuwd wat jullie er van vinden . een fijne avond en tot morgen. Rianne P.S. zoals jullie kunnen zien heb ik de kaart hieronder verandert want de foto was niet zo goed nu kun je hem beter zien.

12 opmerkingen:

  1. Dus je zus is net zo creatief als jij, nu ook wat samen doen? Of woont ze toesnel weg?
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Complimenten aan je zus want ze heeft dit prima gedaan! Ook jouw kaartje vind ik geslaagd Rianne, precies zoals ze het vragen voor de challenge!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gevonden want het is inderdaad een moeilijke opgave. En de kaart van je zus ziet er ook goed uit, zit in het bloed waarschijnlijk.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de opdrachten niet meer zo leuk van Elke kaart een Feestje Rianne, sinds Renata is gestopt vind ik er niets meer aan, jij hebt er wel weer een mooie kaart voor gemaakt, dat is het niet hoor.Jij kan het zo goed.
    Je zus is ook lekker bezig met haar kaarten, dit is wel een plaatje hoor.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn allebei hele mooie kaartjes Rianne, super gelukt. Maar geloof dat ik een berichtje heb gemist, want lees dat je gevallen bent en volgens mij heb ik dat helemaal niet gezien, ga nog even teruglezen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. JE kaartjes zijn prachtig. Ik doe ook niet meer mee aan EKEF. vind het niet meer leuk. Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn allebei hele mooie kaartjes!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allebei de kaarten zijn mooi geworden leuk dat ook je zus kaarten maakt heeft zij ook een blog? groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed gevonden deze oplossing en weer lekker frisse kleuren!
    Vind de uitwerking van je zus ook leuk. Maar vind Sarah Kay altijd wel leuk. (jeugdsentiment) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel goed gelukt, Rianne. Prachtige kaart.
    Bedankt vor je deelname bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je mocht inderdaad geen cutestamp gebruiken maar wel mallen hoor... Ik vond het ook een lastige opdracht maar dat is eigenlijk ook wel leuk aan een uitdaging toch, dat je uit je "confortzone" wordt gehaald. Het resultaat mag er zijn hoor, heel origineel en vrolijk!

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata (die nog gewoon in het DT zit alleen niet meer de drukte van elke dag uren met eKeF! bezig zijn heeft ~want echt, zoveel tijd kost het om dit blog draaiende te houden!~)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Tante Rianne! Leuk allemaal hoor! Heb je blog even gegoogled. Leuk om al die creatieve uitspattingen te zien. Kaartje van mama is mooi gelukt! Groetjes uit Amersfoort!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne