Volgers

zondag 27 januari 2013

typemachine

Hallo Bloggers, Nu even iets heel anders jullie weten dat ik met mijn zusje van de week aan het knutselen ben geweest en ik het jullie nog zou laten zien nou hier is het dan .Het patroon komt van http://sandrasscrapshop.blogspot.nl/dat kun je daar bestellen ,moet je maar eens een kijkje nemen er staan heel leuken dingen op.Nu komt de tweede foto .
dat is de zijkant zoals je ziet dan heb je een betere indruk. Nu foto drie.
dit zijn de details die ik er op geplakt heb.natuurlijk ook een vlinder omdat ik daar van hou. Dit is een lange post geworden maar ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Het allerbeste en tot morgen. Rianne

15 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt hoor, wat een werk.Leuk dat je dit samen met je zusje kan doen.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Net echt..wat mooi gedaan...die hamertjes met de letters..zijn net echt..heel LEUK...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit schitterend zeg en wat een werk ook, erg mooi hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende type machine,vroeger heb ik op zo'n machine nog les gehad.Wat een werk moet dat geweest zijn om dat te maken maar het resultaat is ernaar Rianne.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een kunstwerk. Daar zullen heel wat uurtjes werk in zitten maar het loont. Het is prachtig.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een LEUKE creatie is dit Rianne waar je waarschijnlijk heel wat tijd aan hebt besteed. Zelfs nog de tijd gehad om een bladzijde te beschrijven ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het lijkt net echt. Mooi gedaan. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige creatie, geloof meteen dat er veel tijd in is gaan zitten maar het resultaat mag er zeker zijn!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Rianne!!

    Zoooo, super zeg!! Wat een mooie typemachine is het geworden!! Erg leuk dat je er een pen en boek/bril stempel bovenop hebt gedaan! Goed gevonden!! Ik vind hem in het zachte blauw ook erggggg mooi!
    En inderdaad gezellig samen met je zusje!! Helaas houd mijn zus hier helemaal niet van...

    Bedankt voor de link en de lieve reclame!!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit nu weer voor iets supers Rianne, wat ziet dat er gaaf uit, net een echte typemachine, ik vind hem helemaal top geworden. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooie creatie, heel leuk gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is geweldig Rianne!
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave typemachine! Daar ben je wel even mee bezig geweest zeker? Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Rianne,
    Gefeliciteerd je creatie staat bij de NKU als creatie van de dag..super... Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne