Volgers

zaterdag 5 januari 2013

Ballonnen


Hallo Bloggertjes even een kaartje van mij .Ik moet zo spaghetti gaan maken maar ik had even tijd om een kaartje te plaatsen met dit kaartje wil ik meedingen met de challenge van EKEF Ik hoop dat het goed is .De achtergrond heb ik zelf gemaakt en deze keer met ecoline was daarmee aan het experimenteren en kon het gelijk gebruiken voor dit kaartje .het stempeltje heb ik ingekleurd met distress inkt de ballonnetjes is een stempel van hero arts .ik dacht wel dat het goed gelukt is ,ben benieuwd wat jullie er van vinden. ik lees jullie berichtjes weer met veel plezier.Ik wens jullie en fijne avond zelf kijk ik vanavond bij jullie er is toch niet veel op de tv. groetjes Rianne

17 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig geworden en wat schitterd zo met die zelfgemaakte achtergrond, super. Smakelijk eten Rianne en tot de volgende keer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Rianne,
    De kleurencombi vind ik erg gaaf.
    Leuk dat je meedoet bij EKEF

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,

    Wat een leuk vrolijk kaartje met de ballonnen..ook een lief stempeltje heb je gebruikt.. succes met de challenge..

    Liefs van Ans




    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijk kaartje waar ik blij van word! Ideaal voor de challenge Rianne!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief en vrolijk kaartje.
    Leuk dat je meedoet met EKEF
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lollig kaartje is dit geworden. Leuk stempel ook die ballon.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje. Vind hem erg lief! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoop dat de spaghetti lekker was Rianne, wat heb je weer een vrolijke kaart gemaakt, hier wordt je toch blij van, nou ik wel hoor.
    Wat de T.V betreft ik ben blij met mijn hobby.
    Fijne zondag, lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart en wat een schattig afdrukje.

    Gezellig dat je meedoet bij EKEF.

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk en gezellig kaartje ! mooi, succes
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje Rianne.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart Rianne en ook je jongenskaart van enkele dagen geleden vind ik super.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze is ook lief. Een plaatje van een luchtballon heb ik ook nog liggen (ook al eens gebruikt voor een bruiloft) maar de kleuren pasten niet in mijn andere idee en de schets.
    en... al doende leert men.
    bedankt voor je reactie, groet, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart met een leuk stempeltje, prachtige kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart hoor leuke kleuren. Gezellig dat je meedoet bij EKEF.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk zo ballonnen op 2 manieren! En heerlijk die frisse kleuren! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne