Volgers

maandag 14 januari 2013

boompje

Hallo Bloggers Daar zijn we weer ,hier is het aan het sneeuwen heel lichtjes maar . voor mij hoeft het niet ik kan dan niet zo goed uit de voeten ,Daar baal ik dan van. Maar ja niets aan te doen er zijn ergere dingen in het leven .Nu mijn kaartje dit is een simpel kaartje, wat ik ergens gezien had weet niet meer waar.Het vierkantje heb ik met distress inkt gedaan eerst een malletje gemaakt en toen alles beinkt daarna de boom geplaatst dit is een stempel van stamping back daar een tekststempeltje er boven op van beterschap kan ook een ander op en klaar ben ik weer . ik wens jullie een fijne avond en tot morgen . Rianne

10 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi kaartje meis .
    groetjes Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Jij hebt ook al zo'n leuk kaartje gemaakt, met een afwijkend stukje..heel erg leuk zag zoiets ook bij Christine)...mijn complimenten..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een eenvoudige maar stijlvolle kaart.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. eenvoudig maar wel erg mooi

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier heeft het ook gesneeuwd maar voor mij hoeft het ook niet zo Rianne, vindt het maar niets. Je kaartje is heel mooi door zijn eenvoud, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor een woensdag hoef ik niet naar buiten Rianne, maar wat vind ik de wereld mooi zo, mooi wit landschap het straalt onschuld uit zo mooi wit, ik hou hier zo van, genieten voor mij met een grote G.
    je kaart is weer prachtig door de eenvoud, bij dit kaartje heb je niets meer nodig, ernaar kijken is genoeg.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi en eenvoudig en stijlvol, geslaagd door
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel stijlvol Rianne, erg mooi gedaan! Ik hoop voor je dat de sneeuw gauw weer weg is zodat je beter uit de voeten kunt.
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne