Volgers

vrijdag 18 januari 2013

witte kaart

Hallo Lieve Bloggers Hier ben ik weer een beetje laat, maar onze dochter heeft net gebeld en je weet als dochters bellen dan duurt dat geen minuutje maar uurtjes . over van alles,Jullie weten nog wel dat onze kleinzoon op kamers is gegaan. hij had voor het eerst zelf gekookten het had nog goed gesmaakt ook .worden ze dan groot of niet . maar nu mijn kaartje dit is een witte kaart en zoals Anita zij is het moeilijk keuze maken. het is gelukt zoals jullie zien ik wil hier aan meedoen met challenge van IAMC ik wens jullie een fijne avond.Rianne

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart en wat heb je een mooie stanzen gebruikt. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dochters Rianne ik weet er alles van, maar dan moeders met een groot probleem denken ze daar weleens aan Ja 3 keer ja wat dat zijn dochters die doen hetzelfde toch?
    En lief meisje wit is wit en daar komt niets meer tussen.Daarom is je kaart zo goed gelukt en prachtig.Wit en Zwart zijn geen kleuren alles wat daar tussen in zit wel.Je kaart is very pretty.
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Is inderdaad moeilijk zo'n helemaal witte kaart, je hebt er iets moois van gemaakt en je afdrukje..komt toch heel mooi uit..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi, zo'n witte kaart. Ik zie ze nu op veel blogs voorbij komen :D.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, zo in het wit, ik vind hem goed gelukt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is inderdaad zo pittig om een hele witte kaart te maken Rianne maar het is je prima afgegaan, ik vind hem prachtig geworden. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig is je kaart geworden.Heel bijzonder vind ik de bloemen in de noor mal.Ligt de bloem er nu op of heb je ze uitgestanst heel mooi gedaan Rianne.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie witte kaart heb je gemaakt Rianne. Bedankt voor je deelname bij IAMC. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne