Volgers

dinsdag 15 januari 2013

probeersel

Hallo Lieve Bloggers Eerst wil ik jullie bedanken voor al die lieve berichtjes die ik van jullie mag ontvangen.Ik vind het altijd reuze spannend wat jullie er van vinden .Ik weet niet hoe het bij jullie is maar in mijn omgeving houden ze niet zo van deze kaartjes . Dus vind ik het leuk om dit te doen voor jullie . Nu mijn kaartje ,ik had dit bij Christinne gezien en wilde dit ook eens proberen het is natuurlijk niet zo mooi maar het is wel leuk om te doen .Ik heb een mal takje uit gedraaid en dat op een kaart gelegd daar overeen beinkt met sponsje toen van restje papier golfjes gemaakt en dat weer met andere kleur en dit twee maal en dat was het heel simpel maar wel leuk. ben benieuwd wat jullie ervan vinden .Een fijne avond . Rianne

12 opmerkingen:

  1. Het is je aardig gelukt Rianne en leuk dat ik je wat inspiratie kon geven!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart erg mooi Rianne.mooie kleuren heb je in je kaart verwerkt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Heel leuk kaartje, grappig dat Christine ook zelf regaeert..mooi gedaan..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje, Rianne. Dat maakt bloggen zo leuk, we kunnen elkaar inspireren en soms ideetjes van verschillende anderen in 1 kaart verwerken.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoe zo, niet zo mooi gelukt? Ik vind de kaart juist heel mooi. Leuk dat je van elkaar ideeën op kan doen.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem super gelukt Rianne en wat leuk dat je inspiratie opdoet bij andere bloggertjes, dat is toch helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een hele mooie kaart, goed gelukt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi d pakjes onderaan, ik vind het ook zo leuk dat je het gewoon maar probeert.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach je moet ook doen wat je zelf leuk vindt, het is toch goed gelukt
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi geworden Rianne, paars is ook zo N mooie kleur.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke techniek! Ik probeer ook altijd overal en nergens malllen/stencils vandaan te halen/maken; heerlijk om te kijken wat er allemaal uitkomt! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne