Volgers

donderdag 24 januari 2013

eenvoudig

Hallo Bloggers, eerst wil ik jullie bedanken voor de vele reacties die ik van jullie altijd krijg ,vind ik altijd leuk en lees ze met plezier.Vandaag was boodschappen dag dus niet zoveel te vertellen,dus ook niet geknutseld .Dit kaartje had ik al gemaakt en heb ik naar Corrie gestuurd ,ik denk dat ze het al gekregen heeft dus kan het op het blog. Het is een eenvoudig kaartje zonder mallen en niet zonder stempels want de bloemen zijn stempels van de action ,daar kun je toch heel veel mee. veder heb ik niet zoveel te vertellen dus ga ik sluiten en wens jullie het beste. groetjes Rianne

11 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Rianne de rode bloemen komen mooi naar voren.De stempel die ik voor de zwangerschap heb gebruikt is van mijn dochter maar op de http://saturated-canary.myshopify.com/products/ice-cream-and-pickles kan je de stempel vinden.Zelf heb ik nog nooit via internet een stempel gekocht.Hopelijk heb ik je hiermee geholpen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Je kaartje voor Corrie is heel mooi geworden, daar is ze vast heel blij mee.Ik vind de gestempelde bloemen ook heel leuk..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Rianne! Heel leuk met die bloemen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, de bloemen zijn echte blikvangers.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een MOOI kaartje voor Corrie is dit Rianne en die bloemenstempels komen zo heel MOOI over.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje heb je voor Corrie gemaakt Rianne, ik vind hem super. Daar zal ze zeker blij mee zijn.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi die bloemen, wat lief dat je die voor Corrie hebt gemaakt!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje Rianne, jazeker met die stempels kun je veel doen. Mgroetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi rianne
    die bloemen stralen van je kaart af zo fris en fruitig staan ze erop!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart weer Rianne! Het maakt niet uit of een stempel van de Action of zo is; het gaat erom wat jij ermee doet! En in dit geval: Mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne