Volgers

woensdag 23 januari 2013

geboorte jongen

Hallo Bloggers Daar ben ik weer. Na een zonnige dag maar wel koud, heb ik mijn vriezer ontdooit en de spullen die er nog in zaten buiten gelegd.Dat gaat prima alles was nog bevroren en de vriezer schoon.vanmiddag weer lekker geknutseld met mijn zus, is een keer heel iets anders maar het is nog niet klaar ,dus dat krijgen jullie nog te zien. Nu ga ik een kaartje plaatsen maar dat lukt niet goed, na wat gestuntel kreeg ik dan eindelijk mijn kaartje erop. de aanhouder wint.Ik ben natuurlijk benieuwd wat jullie ervan vinden .Het is een simpel kaartje met een stempel van stampin up .ik vond hem zo leuk dat ik er gewoon een kaartje van moest maken en wel voor een jongetje.Ook wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten, heerlijk weer drie erbij ,ik hoop dat jullie veel inspiratie op doen.Ik lees jullie berichtjes met heel veel plezier. groetjes Rianne

15 opmerkingen:

  1. Hallo Rianne,
    Wat een LIEF kaartje is dit met al die rompertjes op een rijtje.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en mooie kaart.Leuk al die rompertjes op een rij.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Hele geslaagde kaart..leuk die rompertjes..echt LEUK..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb ik afgelopen zaterdag ook gedaan, vriezer ontdooien en de boel buiten zetten, helaas begon het buiten ook te dooien en moest ik snel werken om de boel goed koud te houden.
    Met dit kaartje heb je weer een goede zet gedaan, mooie kleuren bij elkaar en niet te druk.
    Met zo'n stempel kun je een hele serie maken.
    groet, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super lief kaartje, Rianne.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Rianne, goed idee de vriezer schoonmaken! Ik weet nooit waar ik alles moet laten.....
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De zon liet ons hier finaal in de steek. Eigenlijk moet ik de vriezer ook nog schoonmaken......
    Maar ja ik doe liever wat anders. Zoals kaarten maken. Hihi. Deze kaart is erg mooi geworden zeg, zo leuk die kleine helmpjes.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend lief geboortekaartje heb je gemaakt Rianne, ik vind hem prachtig. Zo lief.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje, heel leuk met die rompertjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig babykaartje, lief hoor.
    groeten lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief kaartje is dit!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart! Ik hou wel van CAS-kaarten (dat weet je nu wel...) en dit is er ook een . Mooi met die echte jongens-kleuren! Je gaf aan om ook wel eens met moo's te werken; Ik heb heel veel zin om daar een workshop in te geven! Ideeën en materiaal zat! Maar, ik woon in Nuenen ... Weet niet of dat voor jou te doen is? Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne