Volgers

vrijdag 1 februari 2013

valentijn

Hallo Bloggers, Daar ben ik weer,Na een leuke middag freubelen met vriendinnen en een post pakketje ontvangen met stempels van stampin up waar ik een tegoed bon van ontvangen had een tijdje geleden. gewonnen met een candy. wat waren we blij verrast met de mooie stempels, wij gelijk uit geprobeerd. IK moet de rest nog plakken ,dus die krijgen jullie vast nog wel te zien hoor.Maar nu mijn kaartje het is een eenvoudig kaartje met natuurlijk hartjes anders is het geen valentijn kaartje .Ik wil hier proberen weer een prijsje mee te winnen bij twee Challenge en wel. Creamiep Valentijn. Scrap my dreamsketch. Ik hoop dat jullie deze ook een beetje kunnen waarderen en zie jullie berichtjes met graagte tegemoet. veder wens ik jullie een fijne avond en tot morgen. Rianne

15 opmerkingen:

  1. Een heel mooi valentijnskaartje Rianne, en we zien je creaties met de nieuwe stempels wel een keertje verschijnen...
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne.
    Je Valentijnskaartje ziet er heel leuk uit, mooi papier en stempel gebruikt..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schitterend Rianne, ik vind het heel mooi geworden. Gezellig om met vriendinnen te knutselen. En wat zie ik een nieuwe foto, mooi is die.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mMoie kaart Rianne, inderdaad mooie stempels van SU.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige valentijnskaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke valentijnskaart met prachtig papier.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan.
    Dank je wel voor het meedoen bij CReamiep.
    Fijn weekend en groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In de top 3 bij DCL, gefeliciteerd, en deze kaart ook in de top 3 ? we gaan het zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een erg leuk kaartje heb je gemaakt. Bedankt voor het meedoen met de uitdaging van Scrapmydream. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje is dit.
    Dank je wel voor het meedoen bij Creamiep.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk deze rustige schets en wat passen de poppies goed bij de harten! Mooi gevonden! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk gedaan. Dank je wel voor je deelname bij CreaMiep Design blog.

    Groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne