Volgers

zaterdag 16 februari 2013

Klaproos

Hallo Bloggers.Daar ben ik weer na een heerlijke dag met een paar dames naar de stempelwinkel van stamping back geweest. Het was heel leuk en gezellig ,we wilde nog met een workshop meedoen maar we konden er niet meer bij ,dat is voor een volgende keer.Natuurlijk hebben we weer wat gekocht ,dat kon niet anders hé.Dit is er een van , De rest krijgen jullie met der tijd nog wel te zien . Over dit kaartje is niet zoveel te vertellen alleen dat ik het met ditress inkt heb ingekleurd .Ik wens jullie een fijne weekend en tot morgen .Rianne

11 opmerkingen:

  1. Hoi hoi dat klinkt errug gezellig maar dat is natuurlijk ook als je met een paar dames bent he?
    De stempel is heel mooi en ik ben benieuwd naar de rest.
    Een fijn weekend
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is prachtig Rianne,
    Wat een mooie stempel en..zó mooi ingekleurd...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die bloemen heb je heel mooi ingekleurd Rianne... een prachtig plaatje....
    ook ik ben benieuwd naar de rest van je inkopen....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf Rianne, heel erg mooi gedaan. Je kunt met een goed gevoel terugkijken op deze dag. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig mooie stempel, je hebt hem ook schitterend ingekleurd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig is je kaart Rianne, de stempel ook zo vrolijk, daar word ik blij van, mooie creatie.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat je zo een leuke dag hebt gehad, altijd leuk om nieuwe spulletjes te kopen. Je kaartje is prachtig geworden Rianne.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige stempel en zo mooi ingekleurd. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige stempel Rianne en zo mooi ingekleurd.Groetjes en fijne zondag Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige klaproos stempel.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart !!! Mooie stempel met die klaproos erop echt al voorjaar

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne