Volgers

woensdag 20 februari 2013

dames

Hallo Bloggers Hier was het weer goed weer wel nog koud maar toch het zonnetje heerlijk.Ik ben vandaag twee keer op koffie visite geweest lekker met de fiets het was heerlijk. Nu mijn kaartje dit zijn drie stempels van magenta en de kleding heb ik met scrap papier gedaan genaamd paperpiercent. dit is heel leuk om te doen nog een beetje gekleurd met distress en het tekstje erop en klaar is Rianne. Natuurlijk hoop ik weer dat jullie hem mooi vinden. veder wens ik jullie een fijne avond en tot morgen. Rianne

15 opmerkingen:

  1. WOW..Rianne,
    Wat een leuke kaart is dit, prachtig dat stempelen op scrappapier en dan uitknippen...leuke techniek..heel mooi kaartje....Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Rianne.Leuke stempels en heel erg mooi gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze dames kunnen zo over de catwalk, je hebt ze leuk aangekleed.
    Heel mooi, groet, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit supergaaf gedaan Rianne, ik vind je kaartje schitterend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige stempels zijn dit. Ik vind je kaart prachtig! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Rianne, dit kaartje spreekt mij wel aan, ik ben op kleding maken, die van jou komt wel uit de oude doos, de stempel dan hè, maar ik zou er zo weer mee beginnen met een nieuwe garderobe, ik ben al 7 kilo kwijt, dus we moeten aan de slag binnenkort.
    Je kaart is prachtig.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie stempels en ook erg leuk met dat papier erop. prachtige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn 3 modieuze dames Rianne...leuk gedaan zo met paperpiercing....knap gedaan
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ge-wel-di-ge kaart Rianne, wat een heerlijke kaart om naar te kijken. Superleuk gedaan!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Rianne, heel bijzonder gemaakt.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een knappe kaart Rianne!
    Die paperpiercent is super gedaan!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart; dat paperpiecen is denk ik wel iets voor jou; je hebt het zo mooi bij elkaar gezocht! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waw dit is weer een hele mooie , fantastisch hoe je de dames gekleed hebt, scrap papier komt soms heel goed van pas niet??

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OOOO Wat GAAF !! Wat ontzettend mooi gedaan meis.

    Groetjes Rosita

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne