Volgers

dinsdag 19 februari 2013

boom in vlam

Hallo Bloggers. Allereerst wil ik jullie bedanken voor al die leuke berichtjes die ik altijd van jullie mag ontvangen Ik lees ze met heel veel plezier. Je denkt altijd als er iemand niet gereageerd heeft ze zal toch niet ziek zijn of weg .Zo leeft dat met je dat blog ,over verslaving gesproken.Ik ben vanmiddag weer lekker met een paar dames aan de knutsel geweest andere knutsel dan stempelen maar ook leuk voor een keer.Nu mijn kaartje Ik weet niet of ik hier heel blij mee ben de boom moest op de achtergrond maar was te groot voor het huis ,mijn man zei kleur hem, dat heb ik gedaan, maar had ik maar niet geluisterd.hij is nu op de voorgrond . Zo zie, nooit luisteren naar mannen hahahah .Ik ben natuurlijk benieuwd naar jullie reactie .Ik wens jullie een fijne avond en tot morgen. Rianne

13 opmerkingen:

  1. een leuk kaartje hoor Rianne, het lijkt wel of de ondergaande zon door de boom schijnt....heel mooi effect geeft het....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Rianne,vind de boom juist heel erg leuk op de voorgrond.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt zelfs of het doorloopt naar je blog, daar zit ook dat oranje in. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Rianne!!
    Ik vind het een geweldig mooi geheel!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het wel geslaagd hoor Rianne! De aandacht gaat nu wel volledig naar de boom maar dat stoort helemaal niet!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje geworden, je nieuwe stempels doen het goed.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne,
    Helemaal aan de stempel nu, leuk de boom en het huis...weer een mooi geheel...liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem prachtig geworden hoor Rianne, geeft juist een heel mooi effect zo met die boom.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel apart maar wel mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart. Ik vind de stempels ook geweldig. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer eens iets anders Rianne, echt mooi gemaakt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart!! De boom trekt nu wel alle aandacht maar het stoort mij allemaal niet.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne