Volgers

woensdag 13 februari 2013

valentijn

Hallo Bloggers, hier ben ik weer met een valetijn kaartje voor alle bloggers en zeker die mij volgen.Dit kaartje behoeft geen uitleg het spreekt voor zich.Ook wil ik hiergraag meedoen met de volgende challenge het zijn er namelijk drie . http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/ valentine http://karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.nl/ http://antoinette-kleurenfestijn.blogspot.nl/2013/02/challenge-februari-2013.html liefde. veder wens ik jullie een hele goede valentine en tot morgen. Liefs Rianne

20 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,
    Wat een scattig Valentijnshart/kaart echt heel mooi gemaakt..wat lief...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je mooie kaartje Rianne, ik vind hem prachtig geworden je valentijnskaartje, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Valentijnskaartje, mooi gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi valentijnskaartje Rianne...leuk gedaan met dat hart.....
    suc6 met de challenges
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie valentijnskaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele MOOIE valentijnskaart Rianne met al die verschillende ♥♥♥.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kleurige valentijnskaart, heel erg leuk geworden.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De hartjes spatten van mijn scherm, wat een gave Valentijnskaart Rianne, mooi gemaakt hoor.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Rianne,

    Super kaartje is dit, mooi papier heb je ook gebruikt.

    Bedankt voor je deelname aan de challenge van
    Kleurenfestijn :)

    Grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige hartjeskaart, leuk idee zo.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee al die opgestapelde hartjes!
    Mooie kaart is het geworden!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Rianne ,

    Wat een leuk kaartje heb je gemaakt, zo met die harten.
    Mooi hoor.

    En leuk dat je meedoet aan de challenge bij ons.

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Rianne! Leuk idee, deze hartjes bij elkaar. Het ziet er erg leuk uit!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie valentijns kaart heb je gemaakt vooral het 3 d effect hou ik wel van. Leuk dat je mee doet met de uitdaging van ekef

    gr corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige valentijnskaart, heel leuk met die gestapelde hartjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kaartje Rianne!
    gezellig dat je mee doet met EKEF!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke romantische kaart!
    Gezellig dat je mee doet met EKEF!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg leuk.
    Bedankt voor je deelname bij EKEF.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie liefdevolle kaart heb je gemaakt voor de challenge van Elke kaart een Feestje Rianne! Bedankt voor het mee doen deze week.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne