Volgers

vrijdag 15 februari 2013

opnieuw

Hallo Bloggers, Nou hier komt het kaartje wat ik eerst bedoeld had van de vorige dag . Ik had toch gezegd dat ik iets verkeerd gedaan had, nou die tak was te groot. Het was niet echt een mislukking hoor, wat sommige van jullie dachten. Maar ik wilde er een vogelkooitje aan hangen en dat ging niet meer,vandaar die mislukking.Ik heb dus een andere gemaakt en die laat ik nu aan jullie zien .Het is veder op dezelfde manier gedaan alleen een kleiner takje dit kwam beter uit. Bedankt voor jullie reacties en hoop dat jullie dit ook weer kunt waarderen. Ik wens jullie een fijne avond en tot morgen. Liefs Rianne

7 opmerkingen:

  1. Ah dat was dus je mislukking, dacht ook al ik kan niets raars ontdekken maar met je vogelkooitje is die inderdaad nog superder, een plaatje weer Rianne.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart is dit Rianne,leuk dat vogelkooi erbij maar de vorige kaart vond ik ook erg mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een pracht kaartje Rianne,zeker met dat vogelkooitje....
    en nu begrijp ik wat je bedoelde met de mislukking van gisteren..daar kon inderdaad geen vogelkooitje aan hangen, maar nu is het perfect gelukt....
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel geslaagd Rianne, echt mooi!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne

    Wat leuk dat je volger bent geworden op mijn blog, en bedankt voor het compliment op mijn naam.
    Ik zie hier op jou blog ook erg mooie kaartjes, dit is ook een beeldschoon kaartje, dus je hebt er een volger bij.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart is dit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne