Volgers

donderdag 14 februari 2013

mislukking

Hallo Bloggers, Hopelijk hebben jullie een goede valentine gehad.Nou ik wel in zeker opzicht dan toch ,ik heb namelijk weer 25 kaarten verkocht,dus mijn dag is weer goed.veder was het hier heel slecht weer,we hadden regen en hagel en het was glad.Maar nu mijn kaartje dit kaartje moest eigenlijk anders maar de tak was te groot voor wat ik eigenlijk wilde dus heb ik het zo maar gelaten. Kijk morgen maar dan zet ik die andere erop. die ik dan toch nog heb gemaakt.De rondes heb ik gestanst in twee maten. Eerst een witte kaart en daarop een grijze en daarbovenop weer een witte. Ik hoop natuurlijk dat jullie hem weer mooi vinden .Ik hoor of zie het wel. liefs Rianne

11 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Rianne en ik zie er niets mis aan.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Wat fijn dat je 25 kaarten hebt verkocht en..je kaartje.wat is er mis dan?? het ziet er mooi uit...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heel erg leuke kaart ! mooi gedaan, goed opgelost
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het helemaal geen mislukking hoor Rianne....tenminste ik zie het niet en vind hem toch leuk....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem ook goed gelukt. Gaaf dat je 25 kaarten hebt verkocht, dat is mij nog niet gelukt! Dank je wel voor je mooie kaart, hij viel vandaag in de bus, ben er er blij mee en hebt hem bij de rest van de kaarten op de kast gezet, het ziet er zo gezellig uit!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed dat je 25 kaart hebt verkocht, wat is er mislukt aan deze kaart, ik vind hem er mooi uitzien, hoor!!

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie ook helemaal niet dat je kaart is mislukt hoor Rianne, hij is prachtig en wauw wel 25 kaarten verkocht, geef mij eventjes dat adres hahahaha. Top meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie eigenlijk niet zo goed wat er mis is. Eigenlijk wel heel leuk. Zo'n methode hoe je dat doet heeft Miranda van stamping Utopia beschreven, ga daar ook maar eens kijken.
    Gr. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Dianne
    Nou ik zie ook het foutje niet hoor!! Zie alleen een mooie kaart met prachtige tak en zo leuk dat je zoveel kaarten heb verkocht!
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gedaan.
    Zie niet wat er mis mee is.
    Groetjes en een fijn weekend Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart het gaat je steeds beter af dat stempelen

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne