Volgers

zondag 3 februari 2013

doily

Hallo Bloggers. Hier zijn we weer,een beetje laat maar dat krijg je als je visite krijgt en het gezellig is .Hier drie foto's maar wist niet hoe ik anders dit kaartje moest laten zien. Dit kaartje heb ik gemaakt met een mal van EKEF dat heeft een keer op het blog gestaan bij hun als workshop.Ik denk ga dat eens proberen, zoals je ziet is het me gelukt. Ik wil hier graag een kansje mee wagen met de challenge van EKEF met een doily Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden ,maar dat merk ik vanzelf.Een fijne avond en tot morgen. Groetjes Rianne

20 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan!
    Leuk dat je gebruik hebt gemaakt van de workshop!

    Gezellig dat je meedoet bij EKEF

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je mijn workshop hebt gemaakt. Hij is hartstikke mooi geworden.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heel mooi kaartje Rianne, leuke kleurtjes , en ook een superleuk modelletje
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend gedaan Rianne, ik vind hem prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden, zo zie je maar als je het maar probeert, dan lukt het ook wel.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan, Rianne. Speciale kaart , je hebt er een mooie uitvoering van gemaakt.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan deze kaart.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beauty van een kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje ! top
    nog een fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Dianne
    Een erg mooie kaart en ook de kleuren TOPPY!!!
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aparte vorm van de kaart heel erg mooi hoor. Leuk dat je meedoet bij EKEF.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg mooi Rianne! Wat ziet dat er leuk uit. De kleuren en de details...alles is prachtig bij elkaar. Zeer geslaagd zou ik zeggen!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wooow Rianne wat een schitterend kaartje!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart !!!En wat leuk dat je de workshop hebt gebruikt.
    Leuk hoe je de doily hebt verwerkt.

    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van EKEF.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk!

    Gezellig dat je meedoet met EKEF.

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb jij een mooi en elegant kaartje gemaakt, Rianne!
    Bedankt dat je meedoet met onze uitdaging bij EKEF!
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk; weer iets anders geprobeerd... En heel mooi gelukt! Die rustige tinten en mooie harten...heerlijk elegant zo'n kaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart en ook zo'n leuk model.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne