Volgers

vrijdag 22 februari 2013

andere volgorde

Hoi Bloggers, Even een andere volgorde ,want ik ga een kaartje plaatsen uit drie delen en dat is dan makkelijker om het uit te leggen.Ik heb vanmiddag weer lekker gefreubeld met mijn stempel vriendinnen, maar die liggen nog te drogen. De inspiratie was nog niet terug maar zij hebben me geholpen en hij is er weer . Wat kan dat soms helpen.een praatje een lach ja ja ja gelachen hebben we ook.Daarna heb ik frietjes gebakken en vanavond kijk ik flikken, vind ik zo leuk ontspannend. voorkant kaart. Heel de kaart voor en achter. Dit is de binnenkant Dit model vond ik op internet maar weet niet meer waar . Het papier heb ik een keer op de beurs gekocht. De pons rand is Mary Stuward en de muzieknoot van MD . Veder wens ik jullie een fijne avond en tot morgen. Groetjes Rianne

14 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,
    het is het Creaweekend in Hardenberg, dus 3 dagen beurs..heel leuk..maar ik durf het toch niet aan...volgend jaar weer..je kaart is heel mooi, leuk model en stempel, ziet er weer toppie uit... Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi modelletje en knap gedaan Rianne!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan weer Rianne en wat wat fijn dat je frobelvriendinnen je weer helemaal de inspiratie terug hebben gegeven. Veel plezier met het kijken naar Flikken.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi model kaart! En leuk dat muziekpapier. Fiujn dat je je zin weer terug hebt! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart en heel leuk met de muziek noten.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart, knap model. Het papier met de muzieknoten is prachtig.
    Fijn weekend

    Groetjes
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje Rianne heb je gemaakt met je freubelvriendinnenleuk modelletje ook
    groetjes en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is een kunstwerkje geworden Rianne, héél mooi.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waw Rianne, wat een prachtkaart, daar mijn zoon en schoondochter in de muziek zitten kan ik dit ontwerp ook wel gebruiken, 't ziet er alleen heel ingewikkeld uit om te maken maar heel mooi!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie, stijlvolle kaart ! heel erg geslaagd hoor ! top ! het modelletje heb ik ook al een aantal keer gemaakt, altijd, net dat beetje extra, leuk resultaat
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow !! Super gaaf gedaan !! knuf Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige maar ook zo vrolijke kaart Rianne. Gave en mooie details.
    groetjes en fijn weekend
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuk model kaart erg mooi hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne