Volgers

zondag 10 februari 2013

Carnaval

Hallo Bloggers daar ben ik weer, een dag over geslagen maar moest het een en ander met de pc doen, back up en zo dus ben ik daar een tijdje mee bezig geweest tot ik vierkanten ogen kreeg en daarna geen zin meer had om op het blog te gaan. Sorry hoor dames, maar dat moest een keer gebeuren .Ik weet dat het geen moet is maar wil het zelf graag . Maar nu mijn kaartje ook dit is een carnavals kaartje als je de kleuren bekijkt ,maar ik moest oefenen met de zout oplossing vandaar en ik denk dat het nu al aardig is gelukt .ik heb acrylpapier gebruikt ecoline zout maar nog geen grof zout ,ik vond het best al resultaat hebben, nog niet super maar dat komt wel .ook heb ik de bloemen stempel er maar bovenop gedaan en met poeder bewerkt.Nou ik wens jullie een fijne avond en ben natuurlijk benieuwd wat jullie er van vinden . groetjes Rianne

8 opmerkingen:

  1. goed gelukt. Fantastische kleuren combinatie.

    gr.Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,

    Ik vind het een mooie kaart geworden, de bloemenstempel is echt heel mooi...weer een lief kaartje..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige mooie kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een héle mooie kaart Rianne, de kleuren zijn ook zo vrolijk, daar worden wij mensen blij van.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt echt de smaak te pakken, van die mooie frisse kleurtjes De achtergrond is al goed gelukt...en dan die mooie witte bloemenstempel erop....knap gedaan!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch goed gelukt hoor, wat kritisch op jezelf zijn mag, dat houdt je scherp, en leuk dat je alles uit probeert. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het helemaal schitterend Rianne, wat heb je dat mooi gedaan, zo mooi met die kleuren en techniek. Echt top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die achtergrond is alweer heel anders; ook leuk! Ben benieuwd wat je nog meer gaat doen met deze techniek! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne