Volgers

zondag 17 februari 2013

de Tijd

Hallo Bloggers . daar ben ik weer met een kaartje en nieuwe stempels .Ik heb dit gauw vanmorgen gemaakt ,omdat ik nog wat stempels wilde laten zien ,wat werken ze fijn .Ik ben er zo blij mee . Nu dit kaartje eerst met ditress inkt bewerkt, mowed lawn, vintage foto, salty ocean, de randen met watnut stain. daar bovenop een soort riet gras en toen wat brads erin geslagen een touwtje erom de klok met versa mark en embossing poeder bewerkt en het sleuteltje zelf gemaakt "want dat had ik niet" De letters zelf geschreven .het lijkt heel veel werk maar was zo klaar .Ben natuurlijk benieuwd wat jullie ervan vinden .Ook wil ik mijn nieuwe volgers welkom hete Hopelijk vinden ze de dingen die ik maak mooi. veder wens ik jullie nog een fijne avond en tot morgen. Rianne

13 opmerkingen:

  1. Dat heb je heel mooi gedaan, leuk als mannenkaart!

    Groejtes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart geworden Rianne.


    gr.Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje geworden, iets heel anders als klaprozen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi in die kleuren! Een heel geslaagde kaart!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden, en kan heel goed als mannenkaart.
    groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is prachtig geworden Rianne, ik vind de kleuren ook heel mooi, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Rianne, heel speciaal met die zakhorloge stempel en dan die achtergrond zo mooi gemaakt....
    TOP!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Rianne,

    Wat een leuke kaart, dit is echt iets voor een man vind ik..mooi gedaan...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een knappe kaart en zo een mooie kleuren!
    grtjs
    monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Rianne in mooie kleuren.Heel erg leuk vind ik het horloge.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje, mooie kleuren,
    heb je leuk gedaan :)

    Fijne nieuwe (knutsel) week,
    lieve grtjsss Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart! Leuk die wat 'losse' achtergrond! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne