Volgers

maandag 11 februari 2013

kant

Hallo Bloggers Wij hadden weer maar eens sneeuw .ik wil dat niet ik wil voorjaar maar ja niets aan te doen alles op zijn tijd.Nu mijn kaartje. Ik wist niet of ik zo een kaartje zou maken, had er al zoveel voorbij zien komen,maar kon vannacht niet zo goed slapen en ben toen op dit idee gekomen. Dus besliste ik dat ik toch maar mee ging doen . de doile heb ik met versafine gestempeld en daarna met poeder bewerkt dan is het net een kanten kleedje daar bovenop een gehaakt rozetje een randje vlinders ,want vlinders komen uit een cocon en van de cocon kun je draad spinnen en een kanten kleedje maken.daarom ga ik meedoen met twee challenge en dat zijn . http://micassucas.blogspot.nl/ daar komt de sketch vandaan http://hobbyshopfavoriet.blogspot.nl/ daar is het clean en simpel. Ben natuurlijk benieuwd wat jullie ervan vinden en lees jullie berichtjes graag . Ik wens jullie nog een fijne avond en tot morgen. Liefs Rianne

13 opmerkingen:

  1. leuk kaartje geworden Rianne. 's nachts kom ij op de leukste ideeën.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig heb je dit gedaan Rianne en dat nog wel midden in de nacht, het ziet er super uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Wat een mooie kaart. Mooi met het tape en kant.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    Prachtig kaartje heb je gemaakt, leuk de doily, het gehaakte bloemetje en het tape is ook ..heel leuk...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Rianne,leuk ook de gehaakte bloem erbij.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Rianne, ik dacht echt dat het een kanten kleedje was. Niet dus.
    Heel mooi gedaan. Lastig als je niet kunt slapen. Ik had het afgelopen weekeind. Gelukkig maar heel weinig. Maar het nietnkunnen slapen heeft je toch wat opgeleverd.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt,
    Leuk dat je mee doet aan de wedstrijd van de Hobbyshop favoriet.
    Groetjes Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi rianne
    een erg mooie sjieke kaart zo met die doylies en wat jij s'nachts heb dat heb ik vaak als ik boodschappen aan het doen bent,haha
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede invulling geweest van de niet-slaaptijd hoor; Je kaart is prachtig! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie uitwerking van de schets!
    Bedankt voor je deelname aan MCSC.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart. Grappig om te zien dat er zo veel verschillende doillies zijn. Bedankt voor je deelname bij MCSC

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne