Volgers

dinsdag 12 februari 2013

zomaar

Hallo Bloggers Dit kaartje heb ik zomaar gemaakt, vond ik zomaar leuk om te doen .Het gaat waarschijnlijk naar mijn dochter, die heeft zelf zo een klein oud fiatje in de kleur rood .Daar is ze zo zuinig op dat het alleen maar in de zomer buiten komt .Dus voor haar mag het ook zo snel mogelijk zomer worden.De stempels heb ik bij de boeken voordeel gekocht het zijn rubberen stempels en ze stempelen best goed.Veder heb ik ingekleurd met distress en het teksstempeltje is van joy. Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden.Ik wens jullie een fijne avond en tot morgen. liefs Rianne

14 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje Rianne....mooi dat oude fiatje, daar zal je dochter vast heel blij mee zijn....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Wat leuk, dat rode autootje, mooi ook die huizen, die rubberstempels van Boekenvoordeel stempelen zeker fijn, ik heb er 2 andere sets van ..je kaartje is weer geslaagd...Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje met dat autootje.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Rianne.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die auto's zijn leuk he, en en mooie kaart heb je ervan gemaakt.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan Rianne! Een gezellige sfeer op je kaartje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. grappig en lief kaartje ! mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gedaan.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi rianne
    wat een leuke vrolijke kaart met die huisjes en dat gave autootje!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is weer prachtig Rianne, ik vind hem top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke kaart met die gekleurde huisjes en die auto erop.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie zachte kleuren voor deze leuke kaart! Vond deze stempels zelf ook heel leuk en dus gekocht, maar jij bent echt snel... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Rianne, Wat een ontzettend leuk kaartje!! Er staan mooie dingen op uw blog zeg! En ik vind het ontzettend leuk dat u meedoet met mijn candy! Tot blogs hoor!
    Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne