Volgers

dinsdag 26 februari 2013

Weer een dame

Hallo Bloggers Na een intensive dag van lopen fietsen en visite afleggen ben ik hier weer.Hebben jullie het al gezien ik sta in de schijnwerpers bij NKU met mijn type machine wat heerlijk is dat.Het is toch altijd leuk dat er iets bewonderd word toch,nou ik ben er reuze blij mee.Nu mijn kaartje De achtergrond is distress nu zullen jullie zeggen kom ze weer aan maar dit doe ik als ik inkleur dan doe ik inkt op een plastic vel en nadien een beetje water op sproeien en mijn papier in dopen dus zo krijg ik die achtergrondjes en is dit er een van de dame is een nieuwe stempel van stamping back.Ik wens jullie een fijne avond en tot morgen. Rianne

7 opmerkingen:

  1. Ik vind hem weer prachtig geworden Rianne, een hele mooie stempel weer en wat leuk voor je dat je in de schijnwerpers bent gezet, tof voor je meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Rianne, wat heb je dit schitterend gedaan zeg! Ja ik zag je type machine ook weer. Leuk!
    groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb je typmachine ook gezien Rianne, wat een werk moet dat geweest zijn met knippen en plakken.
    Je hebt er dan ook terecht aandacht voor gekregen bij de N.K.U.
    Dit is ook weer een schitterende kaart.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    Wat een mooie kaart. Zag inderdaad je blog in de schijnwerpers. Je typemachine is heel mooi.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart en hele leuke achtergrond.Zag dat je in de schijnwerper stond met je type machine en deze is ook ontzettend gaaf.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaart Rianne, zeer speciaal. Ik vind het terecht hoor, dat ze je typmachine in de schijnwerpers zetten.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De achtergrond is gaaf zo! En die dame; ik geloof dat ik die ook in m´n verzameling heb; vind haar heel leuk! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne