Volgers

zaterdag 2 februari 2013

vierkanten

Hallo Bloggers Jullie hebben zeker wel gezien dat ik bij de top drie ben van DCL met mijn bloemen kaart,is dat niet leuk.Mijn dag kan niet meer stuk.Ik heb vandaag is niet gefröbeld maar naar de stad geweest met mijn zus en Dochter. Was weer gezellig. Nu mijn kaartje ,met dit kaartje wil ik graag meedoen met de liftchallenge en daar moest je vierkantjes maken.zo gezegd zo gedaan ,het was toch even puzzelen want ik wilde een oude embossing mal gebruiken zo een koperen ,die heb ik door de cuttle bug gehaald daar weer donkerblauw opgeplakt en daar weer de vlindertjes van inkadinkado. Natuurlijk hoop ik weer dat jullie komen kijken en een reactie plaatsen ,die lees ik met heel veel plezier.Alvast bedankt .Een fijn weekend en tot morgen. liefs Rianne. http://liftchallenge.blogspot.nl/ vierkantjes

16 opmerkingen:

  1. Wat heb je je kaartje prachtig gelift!
    Gefeliciteerd met je top 3 plekje!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je top3-plaats! Ook deze ziet er weer heel goed uit!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk fris kaartje Rianne,en nog gefeliciteerd met je top3 kaartje bij de DCL....ook nu veel succes met de challenge...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart geworden en super dat je in de top 3 zit
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo Rianne, ben jij lekker op dreef, het heeft een Hollands tintje, een beetje delfts blauw, leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd!
    Deze is ook leuk!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne,
    Ja, leuk ik zag je kaartje in de Top 3 staan...en deze is lift is ook weer erg mooi gedaan...leuk dat blauw/wit..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat goed vanje dat je in de top drie bent belandt. Deze is ook Weel heel erg mooi geworden, en zeker met die leuke stempels die je gebruikt hebt.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Rianne, helemaal super voor je. Dit kaartje is ook weer helemaal geslaagd, hij is prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je top 3 plaats. Dit kaart is ook leuk, en zeer apart.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je top 3 plaats.
    Wat is dit een mooie kaart geworden.
    Heel mooi in de kleuren blauw.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Rianne gefeliciteerd met het behalen van de top 3 en ook deze kaart is prachtig in de kleur blauw.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk zo met die vierkantjes, gefeliciteerd met je plaatsje in de top 3!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart. en gefeliciteerd met je top 3.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met het behalen van de top3! Fijntjes deze blauwe kaart. Blauw en vlinders; dan heb je bij mij al gelijk alle aandacht! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne