Volgers

dinsdag 5 februari 2013

geniet van de kleine dingen

Hallo Bloggers ,Nu ben ik vroeg voor mijn doen ,ik had even tijd .Vanmorgen tussen de buien door wisten wandelen 7,5 km Wat wil ik toch graag het voorjaar en lekker zonnetje .Maar ik denk dat er dat heel veel zijn ,op de velden kun je hele schaatsbanen creëren zo nat is het. Bah...Maar nu dit kaartje ,ik was zomaar bezig en wist niet goed wat ik moest doen en dit kwam eruit.Het leek me wel wat en ben natuurlijk benieuwd wat jullie ervan vinden.Ik wens jullie voor straks smakelijk eten en een fijne avond. Liefs Rianne

9 opmerkingen:

  1. Niet slecht Rianne, voor zo maar iets te doen!! Doe zo verder zou ik zeggen!!! Hier bij ons was het weer vandaag oké, we konden gaan wandelen in het zonnetje (maar spijtig genoeg weer niet buiten geweest!!! (Die hobby van mij slurpt mij helemaal op!!)

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je van alles probeert. Misschien dat je het ook nog kunt matten op papier, dan springen de kleuren er nog meer uit.
    Ik zal je mail nog beantwoorden.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is mooi maar zoals Nelleke ook zegt moest je dit matten op een donkere kleur zou het nog beter uitkomen!
    Je vindt het hopelijk niet erg dat ik dit zeg hé?
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel apart Rianne, jij probeert echt van alles uit, super vind ik dat, elk kaartje is weer helemaal anders bij jou. Geeft een mooi effect zo.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind je kaart erg mooi,leuk dat je zo iets uitprobeerd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Soms kom je tot leuke dingen als je zomaar iets probeert. Dit is daar een duidelijk bewijs van. En inderdaad dit weer is voor niet veel anders goed dan om te knutselen.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een originele kaart; super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gestempeld Rianne....het is toch een leuk en apart kaartje geworden ....
    7 km gewandeld?? onze kant op??...
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk als dit eruit komt bij zomaar wat proberen! Ik vind 'm heel mooi! Is een CAS-kaart... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne