Volgers

maandag 4 februari 2013

baby vogels

Hallo Bloggertjes Er moet alweer een nieuw kaartje op.nou moeten, ik doe dat graag en je raakt er ook aan verslaafd. Eerst het maken dan het plaatsen en dan de berichtjes lezen want daar zijn we zo benieuwd naar.Wat ben ik blij dat ik ben gaan bloggen.HaHaHa.Ik heb vandaag niet zo heel veel bijzonders gedaan, het huis moest een beurt hebben dus dat maar weer eens gedaan .dan kan ik veder heel de week mijn ding doen .Dus nu mijn kaartje hier wil ik weer meedoen met de challenge van DCL en HHD De eerste vraagt vogels en de tweede vraagt babykaart.dus heb ik het gecombineerd. Het is van alles wat en van iedereen geleend .Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden .Ik wens jullie een fijne avond en tot morgen. DCL vogels HHD baby kaart Liefs Rianne

10 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd!

    Fijn dat je meedoet met de challenge op het hobbyhome-hobbyartikelen blog.

    Lieve groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer prachtig geworden Rianne, en inderdaad zo leuk dit heerlijke blogkaartenwereldje, ik geniet er ook nog elke dag van.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt.

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    Je kaartje is weer erg leuk..de stempel van de vogels vind ik mooi..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje weer Rianne....leuk gecombineerd voor 2 challenges....probeer ik ook wel eens....
    bedankt dat je volger geworden bent....altijd leuk als er belangstelling is voor je kaartjes en de reacties lees ik ook altijd met veel plezier....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart, Rianne.Vlinders, bloemen, vogeltjes en een leeg nest. Hoor ik daar iemand lente roepen?
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lente willen we allen! En dat sfeertje roept jouw leuke kaartje op. Dank je wel dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke vogel-babykaart!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige vogeltjes. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne