Volgers

donderdag 7 februari 2013

vlekken

Hallo Bloggers, daar ben ik weer, Nu weer eens een heel ander kaartje,ook weer eens uit geprobeerd .weer met ecoline en zout op fotopapier maar nog niet echt vlekken dus toen maar wat distress erop gedaan met twee kleuren mowed lawn, aged mahogany, daar bovenop weer twee nieuwe stempels erop gestempeld van stampin up.Daarna gemat op groen en zwart. Ook wil ik jullie bedanken voor de goede tips die ik gekregen heb om goed in te kleuren .Ben vanmiddag bezig geweest maar het wil nog niet echt lukken moet nog wat meer oefenen. Ik hoop dat jullie deze ook weer kunnen waarderen . lieve groetjes Rianne

18 opmerkingen:

  1. Goedenavond Rianne dat ziet er heel mooi uit
    Geweldig zoals we uren met onze hobby bezig kunnen zijn.
    Ik moet morgen nog werken en dan lekker een weekje vrij dus je kan wel raden waar ik me mee bezig ga houden niet met carnaval vieren hahaha
    Een fijne avond
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Dit kaartje is weer prima gelukt, mooie achtergrond en de stempels er op zijn super...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof gedaan Rianne! Mooie kleurencombinatie en ik was gisteren inderdaad vergeten te vermelden dat dit alleen goed lukt op aquarelpapier. Succes met het oefenen hé!
    Veel liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit schitterend gedaan Rianne, ik vind hem helemaal super geworden. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart, mooie kleuren heb je gebruikt, ziet er lekker vrolijk uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze kaart vind ik super mooi Rianne ....hele mooie kleur is de achtergrond geworden en dan die stempels erop...top!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze kaart is super, Rianne. Leuk hoe je met allerhande proberen tot zo'n mooi resultaat kan komen. En het werken met de stempelstiften komt helemaal goed. Even oefenen en dan ben je er.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel MOOI stempelkaartje is dit Rianne en blijf maar HEERLIJK spetteren.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellige kaart is dit geworden, jij probeert ook echt van alles uit.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 't is een prachtige kaart hoor Rianne, ja ik dacht dat alleen met aquarel papier de zouttechniek gelaagd resultaat gaf, dus ik denk even veranderen van papier soort, om met distress inkten mooi resultaat te kregen, gebruik je best glad papier maar geen fotopapier dit is te glad, als je dan met verschillende kleuren werkt en dan een beetje water op nevelt krijg je heel mooie effecten , ja proberen maar!!Sorry misschien moei ik me teveel!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als je geïnteresseerd bent, stuur ik je de volledige uitleg van de zouttechniek op , zend me dan aub een mailtje !!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel erg mooi resultaat toch hoor ! niks mis mee ! een mooie, elegante kaart
    nog een fijne dag,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke en creatieve kaart geworden Rianne.
    Het is ook heel leuk om van alles uit te proberen.
    Zo ondervind je zelf het beste, wat het materiaal doet en welke reactie het geeft.
    Ook belangrijk dat je dan zelf een bepaald effect kunt kiezen, wat bij de kaart past die je wilt maken.
    Lekker blijven uitproberen.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie stijlvolle kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Rianne, ik weet niet hoe je het hebt gedaan want daar heb ik geen verstand van, maar het is in ieder geval een mooi kaartje geworden!!
    Groetjes en een fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo komt er toch een hele mooie achtergrond voor deze kaart uitrollen... Leuk dat je zoveel probeert! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne