Volgers

woensdag 6 februari 2013

anemoontjes

Hallo Bloggers,Het weer was vandaag weer goed ,hier tenminste .Vanmiddag zelfs even in het zonnetje gezeten, heerlijk was dat, ben er gewoon van bekomen.Ik wilde ook even mijn nieuwe volgers welkom hete,ik hoop dat jullie veel inspiratie op doen .Nu mijn kaartje dat van gisteren was niet zo geslaagd voor sommigen en ik vind dat niet zo erg hoor daar leer je alleen maar van .Ik heb gelijk de koe bij de horens gepakt en dit kaartje wel gemat op gekleurde ondergrond. Deze stempel is een van de winnende stempels waar ik laatst over vertelde van stampin up.Het inkleuren met de stempelstiften is nog niet zo goed gelukt maar al doende leert men. Natuurlijk hoop ik weer op al jullie berichtjes en hoor graag wat jullie ervan vinden. Liefs Rianne

16 opmerkingen:

  1. Prachtig is die geworden Rianne, mooi dat blauw op wit en de blauwe ondergrond, ik vind het een plaatje en vind het kleuren wel heel goed gelukt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OH wat mooi Rianne.Mooie kleuren heb je gebruikt met veel plezier naar je kaart gekeken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Rianne! Ik wil je een kleine tip geven ivm de stempelstiften. Als je daarmee een afbeelding wil inkleuren, plaats een klein beetje kleur en dan met een penseeltje dat je lichtjes nat maakt, wrijf je de kleur open en kan je mooie schaduwen leggen. Ben je nog niet tevreden over de kleur dan kan je nog eens kleur zetten, weer met het vochtige penseeltje enz... (zie mijn kaart 27 januari) Deze stiften kan je ook gebruiken om je stempel zelf te kleuren. Dan de stempel even "beademen" en afdrukken. Mijn kaart van 4 februari is op die manier gedaan. Hopelijk heb je hier iets aan, ik wil je alleen maar helpen hoor!
    Veel liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    Dit kaartje is weer prima gelukt, mooie kleuren, prachtige bloemen en leuke stempel..TOP...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, en super mooie stempel. Ook de natuur werkt met kleurenverloop dus mag dat in je bloem ook. De tip van Christine is ééntje om te onthouden hoor ik denk alleen dat ze vergeten te vermelden is dat deze werkwijze best gaat op aquarelpapier. (hoop dat ik me niet vergis).
    Groetjes

    Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een prachtige kaart Rianne, wat een mooie kleuren, de stempel is ook héél mooi, je hebt een prachtige kaart gemaakt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan Rianne, dit is ook een hele mooie stempel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze vind ik inderdaad mooier dan de vorige, de kleuren zijn heel mooi en de tip van Christine over het kleuren is misschien ook voor mij wel een goede raad....
    zo je leert alle dagen bij....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart en die stempel is ook erg mooi hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een hele mooie, geslaagdgrtjs, martina
    xe kaart ! top !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dit een prachtige kaart geworden!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart, mooie stempel is dit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gave stempel. Leuk die blauwe kleurtjes! Dit zijn een van mijn lievelingsbloemen; ook gestempeld vind ik ze super! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne