Volgers

zaterdag 23 februari 2013

ballonvaart

Hallo Bloggers. Wat een weertje hé zo koud brr. Ik ben lekker binnen gebleven en we hebben een vakantie uitgezocht. Heerlijk samen en we hebben wat gevonden wat we alle twee leuk vinden .Lekker twee weekjes naar Frankrijk in de bergen. Het kan niet gauw genoeg zomer zijn ,ik verheug me er nu al op.Nu mijn kaartje dat heb ik gisteren met de dames gemaakt De parachuutjes zijn van stampin up.(weet je wel die ik gewonnen had). De auto's zijn van stamping back een beetje verwarrend met die namen .De achtergrond heb ik ergens van de pc.en een beetje gekleurd met distress. Het tekstje is ook van stampin up.Ik hoop natuurlijk dat jullie hem weer met grote getale mooi vinden. Veder wens ik jullie een fijne avond en een fijne Zondag. tot morgen. Rianne

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, en een prachtige stempelset.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden, ik zou zo weer de ballon in gaan. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben het helemaal eens met Nelleke, Ga je ook mee Rianne?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    Het was idd echt koud wij moesten vandaag wel even de deur uit een begrafenis van de vader van onze buurman maar daarna ben ik lekker binnen gebleven.
    Je kaartje heb je weer heel mooi gemaakt
    Nog een fijne avond
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gestempeld Rianne, mooi die ballonnen in frisse kleurtjes en dan die antieke auto's en de leuke achtergrond maken je kaartje helemaal TOP!!!
    een fijne zondag morgen
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne,
    Heb je weer heel mooi gedaan, zijn de ballonnen ingekleurd ?? of is het papier(uitgeknipt??) de auto's zijn er ook heel mooi bij...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk dat jullie een vakantie hebben uitgezocht, lekker voorgenieten van het zonnetje. Je kaartje is weer prachtig Rianne.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vakantie is iets om naar uit te kijken, vooral nu want hier in Antwerpen ziet de wereld weer helemaal wit. Brrrrrr. Leuke kaart, wil direct vertrekken met zo'n ballon.

    Nog een fijne zondag
    Liefs
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat geweldig gaaf ! Liefs Joyce
    ps ik geef een leuke blogcandy weg op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Rianne heel erg leuk zo met de luchtballonnen en auto's.Fijn dat je de vakantie heb uit gekozen en nu heerlijk genieten van de voorpret.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi rianne
    wat een leuke en mooie kaart, deze zal zeker bij mannen in goede aarde vallen want het is een bijzonder mooie kaart geworden!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een prachtige mannenkaart en die ballonnen zijn erg mooi.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben dol op ballonnen en deze combinatie met de auto´s is heel mooi gevonden! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne