Volgers

woensdag 27 februari 2013

kleurenkaartenteam roze groen

Hallo Bloggers Daar ben ik weer een beetje vroeger dan normaal maar ja het is kleurenkaartteam dag en daar doen we aan mee. Je kunt kijken bij http://martinaskaartjes.blogspot.nl/ Martinas blog daar zie je wie er allemaal aan meedoen .Dit is een initiatief van haar en er zijn er best veel die daar aan meedoen. Ik vond het best moeilijk deze keer want dit zijn niet mijn kleuren maar het is gelukt en het hoeft niet altijd makkelijk te gaan hé . over dit kaartje is niets van bijzonders te vertellen ,kijk erna en je ziet heel veel . Ik wens jullie een fijne dag en veel kijk plezier bij iedereen . Rianne

29 opmerkingen:

  1. Leuk Rianne,
    weer een heel ander soort kaartje!
    Ik vind het een heel bijzondere afbeelding. Mooi met al die inkt...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi rianne
    juist leuk geworden met die kleuren,ziet er fris en fruitig uit!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    Mooi gedaan zeg met het verloop van kleuren met de mallen.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi is je kaartje geworden, leuk zo die fiets aan al die ballonnen omhoog!.

    gr.LOLuise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een grappig kaartje ! mooi
    blij met je deelname en hopelijk tot de volgende,
    nog een fijne dag,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne,

    Wat een leuke en aparte kaart heb je gemaakt, en wat leuk die fiets aan de ballonnen.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Rianne,leuk met de fiets.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zeg, die fiets op jouw kaartje! Vind het een hele aparte kaart.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart en van deze kleuren krijg je echt een voorjaars gevoel.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze wel speciaal Rianne! Leuk met die kleurtjes!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lekkere frisse kaart. Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk kaartje Rianne ....weer heerlijk met kleurtjes en stempeltjes aan het werk geweest......knap gedaan!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Rianne,
    Heel grappig kaartje heb je gemaakt, vrolijk geheel...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart heb je gemaakt voor KKT, leuke technieken heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt een kaartje voor mijn kleindochter. Die doet niets liever dan roze fietsen uitstansen. Leuk geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is prachtig geworden Rianne, ik vind hem heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk dat je ook hebt meegedaan aan het KKT. Je hebt een leuke kaart gemaakt.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart hoor! Gewerkt met bubbeljesplastic? Het ziet er in ieder geval top uit!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart Rianne de kleuren heb ik vandaag al veel gezien.
    Jij hebt ook een schatje gemaakt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey Rianne,

    Grappig is ze wel, jouw kaart!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi geworden Rianne, wat anders als anders. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Sorry maar ik moest mijn vorig bericht verwijderen omdat ik de éne stomme fout na de andere schreef. Ik ben blijkbaar geen echte vrouw want ik kan geen 2 dingen tegelijkertijd. Ik zei dus ;Leuke kaart, Rianne. Wel een beetje speciaal.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart! Beetje laat door de drukte deze week maar ook je kaart voor het KKT is super geworden!
    Fijn weekend, groetjes Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hihihih ik zie de fiets zo in de lucht vliegen, leuke kaart
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke en vrolijke kaart, Rianne! En ook al zijn het niet echt jouw kleuren, ik vind het goed geslaagd en helemaal KKT!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne