Volgers

zondag 24 februari 2013

kopje koffie misschien

Hallo Bloggers Hier ben ik weer met een tweede berichtje ,Jullie zullen wel denken waar is zij mee bezig.maar ik zal het proberen uit te leggen.Onze zoon was vanmorgen bij ons, die had zijn ipad bij want daar moest ik maar eens mee werken, hij vond dat wel iets voor mij. Dus ik geprobeerd om naar mijn blog te gaan dat ging prima en vlug wauw ik was gelijk verkocht.Kan ik bij de tv naar mijn blog en hoef ik niet meer boven te zitten .Vandaar dat zinnetje dat heb ik uit geprobeerd . Ik heb hem dus nog niet maar ik denk dat hij er wel komt, wat een gaaf ding en die kinderen weten er nog meer van dan de ouders het is gewoon te gek.Maar nu draaf ik door lijk wel Anita sorry Anita niet zo bedoeld . maar nu mijn kaartje dit is een koffie kaartje met chocolade heerlijk.met stempels van DC veder spreekt het voor zich Ik wens jullie een fijne avond en tot schrijfs. Rianne

15 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,
    leuke kaart is dit, gezellig een kopje koffie..mooi in die bruintinten en..ik las je verhaal over de Ipad, je moet wel zeker weten of je die fijn wilt werken, wij hebben er ook een...maar ik werk toch liefst op mijn laptop..daar kun je ook lekker mee op de bank zitten..liefs van Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Rianne! Die stempels zijn zoooo mooi!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super kaartje Rianne en ik moet eerlijk bekennen ik zit liever achter een laptop dan achter de I-pad.
    Een fijne avond
    liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en koffie en chocola, heerlijk. Iedereen denkt er anders over, ik vind het werken met de IPad erg fijn, kan ik gauw even pakken en even kijken zo aan tafel met een kop koffie of in de kamer op de bank. Maar het plaatsen doe ik op de computer of laptop.groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha dus het was echt een speledingetje....ze zijn heel leuk ik weet het, maar ik heb er ook nog geen....Ik zit met mij pc en hobbyhoekje gewoon beneden bij manlief...

    Je kaartje is weer geweldig mooi gestempeld....lekkerrrrr die chocolaatjes....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart leuke stempels en krijg gelijk trek in chocolade.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi rianne
    Vind je kaart er reuze gezellig uitzien met die cupcakes op de achtergrond en wat jij van plan bent van op de bank met wat in je hand voor de beeldbuis nou dat ben ik nu aan het doen,hahah
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zal wel heel gaaf zijn als je een ipad in bezit zal krijgen, gelukkig kan ik altijd beneden of op de computer of de laptop naar mijn blog en hoef ik er niet boven voor te zitten dat lijkt me inderdaad niets, nu zit ik dit ook lekker te tikken bij de tv. En eh ik voel me niet beledigd hoor hahahaha, als ik eenmaal schrijf kan ik bijna nooit stoppen, zie nu ook weer, ik zal bijna je kaart vergeten die ik weer helemaal supermooi vindt met hele mooie stempels.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja lekker een kopje koffie! Leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart in deze koffietinten, ik zit altijd met mijn laptop gezellig in de kamer.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Rianne,
    Ik kom via het blog van Anita op de jouwe. Ik lees graag die "bep" verhaaltjes van Anita. (t Zelfde ras denk ik???)
    Die App en het weten van de kleinkinderen is me bekend.
    Toen we 5 jaar geleden 50 jaar getrouwd waren kregen we van onze zoons een laptop, en daar zit ik mee op schoot voor de TV.
    Maar gemakkelijker is het vind ik op een rechte stoel. (Heb je als je oud bent)
    Maar appen zullen we eens moeten leren.
    Succes met je blog en je bent ook op de mijne van harte welkom.
    Gr Leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  12. PS vergeet nog te zeggen, dat je koffie kaart zo leuk is, dat ik er trek van krijg.
    Gr Leny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk die collage op de bijpassende achtergrond! Zit stiekem heel wat werk in! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne