Volgers

vrijdag 8 februari 2013

schrik niet

Hallo Bloggers, Ik zeg alaaf, oef wat een kaartje heb ik nu gemaakt,Hier in Brabant is het carnaval zoals jullie misschien wel weten, vandaar dit kaartje vel gekleurd .Ik vond het zomaar leuk om te doen .Toen ik dit kaartje maakte hebben mijn knutsel maatjes erg gelachen en zijden dat ik dat niet op het blog durfde zetten, maar zoals jullie zien durf ik dat wel.Het resultaat vonden ze nadien erg mooi .ben natuurlijk benieuwd wat jullie er van vinden .Veder wens ik iedereen een heel plezierige Carnaval of vakantie. Liefs Rianne

13 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,
    Hele vrolijke kaart is dit, ik als oud-Brabantse, heb helemaal geen erg meer in het Carnaval, ik hoop dat het weer bij jullie beter is, als hier in Drenthe..

    Liefs en groetjes Ans Alaafffffff

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi rianne
    vind je kaart super vrolijk en de felle kleurtjes spatten van het scherm,een kaart om trots op te zijn!!
    fijn weekend en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart hoor.
    Als je die op je durmat krijgt ben je gelijk vrolijk de hele dag.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor al die felle kleurtjes, leuke kaart geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne, wat een superleuke en vrolijke kaart! Erg geslaagd zou ik zeggen, daar mag je er meer van maken. Ik woon hier midden in het centrum van een limburgse stad, dus helemaal in het carnavalsgedruis. Ik kan er dus echt niet omheen!
    Groetjes en een fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ik schrik absoluut niet hoor Rianne want ik vind je kaart helemaal super geworden met deze felle kleuren, laat je vriendinnen maar lachen, het is een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Rianne wat een mooie frisse kleuren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een vrolijke kaart is het geworden en die willen ze vast wel voor hun feestjes. Wat je kaartje van vorige post betreft; heb je het al eens met zout voor de vaatwasser geprobeerd? Dat is veel grover en geeft een heel ander resultaat. Gebruik ik ook bij het zijde verven.
    groetjes, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke kaart hoor Rianne....je bent lekker met inkt aan het spelen zie ik....mooi resultaat.....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Blij dat je het wel gedurfd hebt Rianne, ik vind het een heel fris en vrolijk kaartje! Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk die kleuren hoor! En niet alleen met Carnaval, al heb ik daar de laatste tijd de meeste felle kleuren gezien... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne