Volgers

maandag 11 maart 2013

zout

Hallo Bloggers ,

Hier weer een kaartje van mij . Dit kaartje is met zout bewerkt waar ik jullie van vertelde wat ik samen met mijn stempelvriendin gedaan heb .Maar ik kon niet wachten om het jullie te laten zien hoe goed dat het gelukt is .De kleuren zijn blauw en lila daar boven op een man gestempeld in de regen en ik heb er nog wat sneeuw bijgeplaatst wat ik ingekleurd heb met witte stift. ik vond het wel een mooi geheel en ben benieuwd wat jullie ervan vinden .Veder wens ik jullie een fijne avond en tot morgen.
gegroet Rianne

14 opmerkingen:

  1. Ik vind het helemaal prachtig Rianne, prachtig effect geeft dit. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi rianne
    Vind je kaart erg mooi geworden en toch lekker stoer voor een mannenkaart!!!
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben jaloers, de kaart is prachtig geworden. Ben benieuwd van mijn kaart gaat doen.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je achtergrond is perfect geslaagd Rianne! En eigenlijk simpel om te doen hé? De stempel past er perfect bij, mooi geheel is het geworden!!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart. Mooie techniek! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne,
    Mooie kaart is dit, leuke stempel, mooie blauwtinten...weer heel leuk gedaan..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk effect, je kaartje is prachtig geworden!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is heel mooi geworden en die achtergrond is super mooi
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, de blauwe kleur is zo mooi en het effect met zout is altijd super!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie kaart zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er geweldig uit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart Rianne en het effect is erg leuk!!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat je allemaal met zout kunt maken.....HEERLIJK die effecten. Mooi kaartje Rianne.....ook je kaartjes hieronder zien er MOOI uit.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat blauw vind ik schitterend en dit geeft elke keer weer een ander effect; zo leuk! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne