Volgers

zaterdag 9 maart 2013

Gaaf zeg

Hallo bloggers, Ik heb zo'n gave dag gehad ,mijn vriendin en ik hebben een workshop dag gehad bij kico stamp en dat was me toch geweldig .Er waren ongeveer twintig vrouwen in drie groepjes .We begonnen om half tien en in de voormiddag gingen we twee technieken doen, de eerste was een grungy techniek daar zie je deze kaart mee, daarna een kaartje met pearl ex, ook een techniek eerst versamark op je stempel en kaart daarna die poeder erop dit was niet mijn ding was leuk om te leren maar niet om altijd te doen .Na de pauze die geheel verzorgd was een workshop met glimmermist.had ik ook nog nooit gedaan. daarna met waxpapier dat was ook leuk je legt dat wax papier in een embossing mal gaat er met een deegrol over en het zit op het waxpapier dan leg je dat wax papier tussen twee witte kaartjes en rol nog een keertje met de deegroller en het figuur zit op de kaartjes dan ga je met dylusion spray er over sprayen en je krijgt heel leuk resultaat.Dus jullie begrijpen dat ik weer heel wat geleerd heb .Ik bedank Connie en consorte voor deze fijne dag en ik denk dat ik ook spreek voor mijn vriendin. Ik wens jullie een fijne avond en tot morgen.Groetjes Rianne.

10 opmerkingen:

  1. Wat hebben we een leuke dag gehad en veel geleerd.
    Prachtige kaarten hebben we gemaakt.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hele aparte en mooie kaart geworden Rianne....
    wat fijn dat je leuke dag hebt gehad met je freubelvriendinnen....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er prachtig uit Rianne, fijn dat jullie zo´n leuke dag hebben gehad!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super dat je zo een leuke dag hebt gehad Rianne, klinkt helemaal super. En wat een prachtig kaartje heb je gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je het naar je zin hebt gehad. Ik vind je kaart prachtig! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne,
    Wat leuk dat jullie zo genoten hebben en..deze kaart is ook heel mooi geworden..ben benieuwd naar de andere..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat klinkt als een superleuke dag!! En je kaart is ook al zo leuk!
    Ik ben benieuwd wat je gaat vertelen over de glimmermist. Ik heb een keer een flesje gewonnne, maar weet niet zo goed hoe hetw erkt...
    Ik kijk uit naar je berichtje erover.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een stoere kaart ! heel erg mooi gemaakt
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Best een strenge kaart, maar het paars is mooi! Ik ben even aan het rondkijken op je blog+ ik heb heel wat gemist... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne