Volgers

maandag 25 maart 2013

ben benieuwd

Hallo Bloggers.

Hier ben ik dan weer ,Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten leuk dat jullie bij mij langs komen,ik hoop dat jullie veel plezier beleven en een hoop inspiratie op doen.Hier is het nog steeds koud het zonnetje schijnt dan wel maar het is toch koud .Nu mijn kaartje, de achtergrond is eigenlijk van mijn vriendin
die vond hem niet mooi, die had ze ook met zout en ecoline bewerkt Ik zei geef maar hier ik maak er wel wat van en zie hier .Dit is een nieuwe stempel die ik op de beurs gekocht heb . Ik heb eerst versamark gebruikt en daar boven op witte e.b poeder. een lintje en een strikje  gemat op donker rood papier en daarna op creme en zie hier het resultaat. Ik ben natuurlijk benieuwd wat jullie ervan vinden maar nog meer wat mijn   vriendin Gerry ervan vindt .Ik wens jullie voor straks een heerlijke maaltijd en een fijne avond .
Groetjes Rianne

13 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en de stempel is schitterend Rianne.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem prachtig. En een schitterende stempel heb je gebruikt.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi rianne
    erg goed van je dat je dit gered hebt van de prullenbak want nu is het ee prachtige kaart geworden!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Rianne, is de toverfee langs geweest? Gered van de brandstapel.!

    Wat een schitterend stempel Rianne.

    Dat is echt mooi. en geschikt voor alles.

    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, Rianne, I adore your beautiful card

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke redding van een achtergrondje.....hele mooie bloemenswirl stempel en met die embossing komt het nog mooier over....
    groetjes Rosina


    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne,
    Wat heb je er een mooie kaart mee gemaakt,zo zie je maar weer,dat je toch nog iets moois kunt maken....van iets dat niet zó mooi lijkt..heel leuk gedaan...liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die heb je prachtig gemaakt, ik vind hem
    helemaal super je kaart ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is weer prachtig geworden je kaart Rianne, ik vind hem weer supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het kaartje ziet er prachtig uit met de achtergrond die voor de prullenmand bestemd was! Prachtig gedaan hoor Rianne!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Woooooooooooooooooooooooooooooow wat is de kaart prachtig geworden en wat goed van je dat je wel gezien had om met de achtergrond een kaart te maken. De kaart is prachtig geworden, en de stempel een plaatje voor op zo'n bewerkte achtergrond. Volgende keer ga ik er zelf mee aan de slag en beland zo iets niet meer in de prullenbak.
    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een MOOI kaartje Rianne met die nieuwe stempel.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne